Přejít na obsah






Fotka
* * - - - 4 hlasy

5 důvodů, proč mít CWG v sáčkách

Příspěvek od KRON family , v Suprové články 26 červen 2014 · 18 049 Zobrazení

cwg doporučení
5 důvodů, proč mít CWG v sáčkách Často vídám v keších jednu věc, která mi nejde do hlavy (tedy těch věcí vídám více, ale zabývat bych se zde dnes chtěl pouze jednou). Jedná se o CWG bez sáčků. Dodal snad někomu nějaký výrobce CWG bez sáčků a je mu líto investovat do každého CWG desetník navíc? Nebo snad má doma málo sáčku na hulivo? To můžou ta CWG pomalu rovnou spálit. Pojďme se podívat na pět důvodů, proč mít CWG v sáčkách.
Přiložené obrázky
(ilustrační foto; pálení CWG)

1,NEPŘEHLÉDNUTELNOST
CWG bez sáčku se v keši lehce zakutálí někam na dno a pak si jej jen těžko někdo všimne. Přeci nedáváme CWG do keší proto, aby si jich nikdo nevšiml. Sáčky mají narozdíl od CWG rozměry 6×8cm a odrážejí světlo, takže jejich přehlédnutí v keši příliš nehrozí. Také se může jen těžko stát, že v případě rozsypané keše nějakým nešikovným kačerem se CWG v sáčku zkutálí z kopečka dolů a nikdo si jej nevšimne.
Přiložené obrázky Přiložené obrázky
(když z kešky vypadne CWG v sáčku a bez)

2, VZHLED
Stejně jako papír se pro lepší vzhled laminuje, i CWG v sáčkách vypadá lépe. Krom lesklejšího povrchu je hlavně lépe vidět motiv CWG.
Přiložené obrázky
(CWG bez sáčku a v sáčku)

3, PODĚKOVÁNÍ VÝROBCI
Většina výrobců CWG se vám snaží vyjít maximálně vstříc. Reagují na vaše připomínky, bez otálení gravírují a zasílají CWG do katalogu, většina vám ještě CWG do sáčku zabalí za vás. Dozajista je to dostatečný důvod pro to, aby se o výrobci mohli skrze vaše CWG dozvědět i další kačeři. Výrobce se za to že vyráběl CWG vám přeci také nestydí.
Přiložené obrázky
(ilustrační foto; gravírování CWG)

4, PŘENOS
Nemůžete myslet pouze na sebe a soudit ostatní podle sebe. To, že se vám vždy podaří nezabalené CWG donést až do keše ještě neznamená, že se i ostatním podaří donést CWG bez sáčku domů. V lepším případě pak špendlíkem dostávají pryč z motivu drobky z oplatek, v horším případě CWG několik týdnů suší po náhlém lijáku (viz níže), v nehorším se jim na CWG shodou náhod vylije barva z razítka a suk, ač třeba limitovaný, může rovnou do popelnice.
Přiložené obrázky
(razítkovou barvu z CWG už nedostanete)

5, VODOTĚSNOST
A ta hlavně. Pokud jste se narozdíl ode mě ještě nesetkali s keší promočenou, nedovřenou či dokonce otevřenou, máte opravdu velké štěstí. Pak stačí jediný deštík a z krásného CWG se hned stane ohyzdný kus dřeva. Nevěříte? Provedl jsem pokus, během kterého jsem na dvě hodiny dal do misky s vodou CWG v sáčku a bez něj. Vidličky se postaraly o to, aby se CWG vskutku držela pod vodou a nevyplavala na hladinu.
Přiložené obrázky
Po dvou hodinách byly jasně zřetelné tři rozdíly:
a, Zatímco CWG v sáčku je suché, CWG bez sáčku je mokré skrz na skrz.
Přiložené obrázky
b, Tento rozdíl je vidět i na váze. Zatímco CWG v sáčku váží 5,5g, to bez sáčku má o 1,6g více.
Přiložené obrázky Přiložené obrázky
c, A samozřejmě i na velikosti. Během dvou hodin se CWG bez sáčku zvětšilo o dva milimetry.
Přiložené obrázky
Můžete namítnout, že CWG by měla velké štěstí, pokud by je někdo z kešky vytáhl jen dvě hodiny po začátku deště. Co by se tedy dělo dál? CWG by se postupně nazvětšovala na průměr čtyř centimetrů (v případě rovnoletých bukových CWG na ovál 35×40mm), začal by se ztrácet motiv a jako bonus by CWG začala plesnivět. Tak daleko jsem to však ve svém pokusu již nedotáhl.

Co říci závěrem? Balte CWG do sáčků. Žádný argument nemůže předčít těchto pět důvodů, proč mít CWG v sáčkách.

  • 5



Osobně jsem pro naturlich umístění bez sáčků a jiných šprcek. Totéž pro geocoiny. A vadí mi i kešky, co mají kromě krabičky špinavou potrhanou igelitku.

    • 13

Do keše v pytlíčku, na eventy klidně bez něj. :)

    • 7
Fotka
Zememeric_K
čen 26 2014 23:14

Já osobně dávám do sáčků všechny předměty na výměnu, nejen CWG. Působí to hygieničtěji a lákavěji. Obal zkrátka lépe prodává.

    • 4

Osobně jsem tedy pro jakykoli obsah v kesi bez zbytecnych obalu. Co se tyce vodotesnosti pytliku, muzem zacit rovnou debatovat na tema davejte je do pytliku, a ten hlavne nezapomente dobre zavrit, pripadne zkontrolovat:). Co se tyce kontaktu na vyrobce v pytliku, dotazeno do absurdnosti to muzeme povazovat za reklamu v kesi, tudiz nezadouci. A ze kdyz neni v pytliku, ze ho nedonesu suchy nebo v poradku domu? Pokud mi na tom zalezi, a jsem schopen domu v poradku donest navigaci, mobil, doklady a x jinych veci, musim byt schopen donest i puk :). Nemluve o tom, ze z puvodni myslenky se dneska stava uz spis honba a kseft, kdekdo je schopen si sam pridelat nebo jinak ziskat cwg, ktere nema a moc po nem touzi atd :)

    • 4

Už se mi několikrát stalo, že jsem našel mokré CWGčko bez pytlíku a doma mi pak při sušení prasklo. Poslední objednávku CWGček jsem dostal od výrobce taky bez pytlíků, tak to teď dělám tak, že dávám svoje CWGčka do pytlíků od cizích, která najdu. Příště výrobci budu muset ještě napsat, aby tam pytlíčky přidal.

    • 3
Fotka
Skywalker
čen 27 2014 14:53

Horste a jaký sáček je nejvhodnější ?

CO když použiji sáček menší než CWG ?

A neškodí větší sáček ?

A můžou být 2 cwg v 1 sáčku ?

A když vložím jen sáček bez CWG ?

A může být CWG v sáčku v sáčku (methoda "pásek+kšandy") ?

A můžu vložit CWG bez sáčku zatím co já budu v sáčku ?

Otázek opravdu hodně, druhý díl článku vyjde v sáčku, tedy chci říct brzy ?

    • 11
Fotka
Paha Ahma
čen 27 2014 19:01

Drevo je prirodni materiál a igelit nikoliv. Osobne vitam v kesce puk bez igelitu. Vetsina kesi prece dobře tesni a drivko je v ni jak v pokojicku. Když je v kesi voda, ani igelit moc nepomuze...A když je rec o hulivu, taky mam radeji zelenou v nejake pekne krabicce nez v "dyleracku".

    • 4

Já používal červené pytlíčky GME. To není Geocaching map enhancement, ale GM electronic. Kdysi jsem jich měl od součástek slušnou zásobu. Teď jsem si radši koupil průsvitné bezbarvé. Ale protože doma CWG skladuju bez pytlíčků, ani moc neubývají, recykluju je.

    • 0

Nesnáším igelity. Už teď je jimi zavalený celý svět. Proč ještě nakupovat a vyhazovat další.

Protiargumenty

1.) Blbost. Nejsem slepej.

2.) Dřevo bez igelitu vypadá mnohem lépe.

3.) ??? To jakože vložením do pytlíku poděkujeme výrobci? To mi hlava nebere, takže na toto nemám odpověď.

4.) V batohu mám čisto. Jestli je někdo prase, tak ať si nosí pytlíčky svoje.

5.) Týjo, to je věda. Hotová laborka. No to se halt stane, že do nějaké kešky zateče.

    • 13

Teda s tím důvodem 2 nesouhlasím - naopak, na CWG bez sáčku je motiv vidět lépe, protože se neodráží blbě světlo od sáčku, což překáží viditelnosti motivu (např. na fotkách to pak vypadá hnusně, zatímco CWG bez sáčku vypadají na fotce lépe - neodráží se tam hnusně to světlo ; a vyndavání ze sáčku při focení zase hrozně zdržuje).

 

Ad důvod 3, tam je to diskutabilní, někteří owneři na eventech prodávají CWG když ne bez sáčků, tak v sáčcích bez reklamní kartičky výrobců, takže v takových případech to dělá reklamu nanejvýš výrobcům sáčků.

 

Riziko poškození CWG uznávám jako nejpádnější argumenty pro pytlík. I když k oné "vodotěsnosti" - i když některé krabice jsou naděravělé a naprasklé, nesouhlasím s tím, že se tam vždy bude voda držet, jako kdyby byla CWG ponořena v misce.

V některých případech se tam voda neudrží a zčásti nasákne do předmětů a zčásti vyteče dírou/dírami ven (hlavně pokud to není zabaleno v igelitce). CWG v takovém případě nebudou úplně promočená, ale jen morká nebo vlhká.

 

Jo a ještě tam chybí důležitý závěr onoho vodního experimentu - vrátí se po vysušení CWG bez pytlíku na původní 1) váhu , 2) rozměr ?

    • 0
Fotka
KRON family
čen 28 2014 10:40

Nekra: Nezkoušel jsem, po vyschnutí je na fotce s houbičkou a pak šlo rovnou do koše. Každopádně u táty probíhá paralelní pokus, při kterém jsme minulý víkend vytáhli z jedné nedovřené keše asi sedm rozmáčených CWG. Po týdnu sušení jsou na 35,5mm, váhově netuším.

    • 3

Včera jsem našel CWG kačerů Vcelari 173 a je pěkně špinavé.

    • 3
Fotka
AHA & team
čen 30 2014 8:29

Více se mi líbí CWG s kartičkou v sáčku, sám jsem to několik prvních let dělal. Dnes na pytlíčkování CWG prostě nemám sílu a čas, stačí, že pytlíčkuji veškerý obsah zakládaných keší. Takže vkládám kolečka bez pytlíčku, stydím se, vím, že je to o něco málo horší, ale změnit to moc nejde.

    • 0

CWG v pytlíku je hnusné. Svoje dávám zásadně bez a pokud v igelitu nějaké najdu, je jeho odstranění první co dělám.Zmuchlaný igelit je odporný a uvedené argumenty neberu.

    • 0

Nesnáším igelity. Už teď je jimi zavalený celý svět. Proč ještě nakupovat a vyhazovat další.

Protiargumenty

1.) Blbost. Nejsem slepej.

2.) Dřevo bez igelitu vypadá mnohem lépe.

3.) ??? To jakože vložením do pytlíku poděkujeme výrobci? To mi hlava nebere, takže na toto nemám odpověď.

4.) V batohu mám čisto. Jestli je někdo prase, tak ať si nosí pytlíčky svoje.

5.) Týjo, to je věda. Hotová laborka. No to se halt stane, že do nějaké kešky zateče.

souhlasím...

 

máme málo igelitu všude po venku tak ještě ho přidávat...

a pokud CWG vysušuješ tak né na topení... pak praskne spolehlivě když ho nechám na chladné chodbě vyschne bez potíží... akorát o tejden později :)

pokud mám CWG na stěně a svítí na ně světlo stejně postupně blednou, takže ono je otázka co všechno dřevu vadí a jak je to přírodní materiál jak tu správně padlo...

 

nicméně pokud mi CWG výrobce nasáčkuje no ok... ale zase že bych z těch sáčků juchal tak to určitě ne o keších v igelitce ani nemluvím...

    • 1
Fotka
Toniczech
čec 01 2014 10:13

Můj postoj v té otázce je celkem neutrální a střídá se to u mě ad hoc. Ale s některými body si dovolím polemizovat. 1) Kdyby to bylo, jak Tiskař nastiňuje, tak mají CWG směnárny po problému - stačilo by dřívka odpytlíkovat a nenechavci by si jich nevšimli. :) Kdepak, ještě jsem neslyšel, že by si někdo stěžoval, že se mu po keši na dně válejí hromady přehlížených bezpytlíkatých CWG. Zato si každou chvíli někdo žaluje, že CWG nejsou ani tam, kde by je čekal. Ano, pytlík zvyšuje viditelnost a namnoze i atraktivitu, ale celkově nemyslím, že by jeho přítomnost či nepřítomnost byla právě tím faktorem, který situaci nějak citelně k lepšímu či horšímu převáží. Argument s rozsypáním OK - pokud se podaří obsah keše vyklopit do listí či na zablácenou zem, pak pytlík může být citelné plus z hlediska nalezitelnosti či očisty. 2) Atraktivita? Pro mě ano. Viditelnost motivu? Spíše myslím, že maličko horší, leskne se to a po troše opotřebení ani průhlednost už není 100%. Ale zase, pokud má člověk v ruce celý pytlík vyztužený kartičkou a v něm CWG, líp se to drží a prohlíží tak, než když musí držet přímo holé kolečko. Ovšem, přes kartičku nevidí na revers kolečka (tedy, ne že by zrovna na něm až tolik záleželo). 3) Tenhle bod jsem jaksi nepochopil. Jakým způsobem je sám pytlík poděkováním výrobci? Tos myslel spíš nějakou tu reklamní kartičku doň vloženou? Jestli ano, tak to má u mě výrobce smůlu, protože pokud kartičky si případně dělám a k CWG přidávám vlastní, s osobními motivy - hanba by mě musela fackovat, kdybych coby osobní suvenýr někomu do ruky strčil reklamu třetí strany. Čili i kdyby tam ta kartička byla, půjde nejspíš ven. 4) Ano, tenhle argument podporuju zcela, tu pytlík určitě nic nepokazí. Po pravdě řečeno, v mých kapsách stejně od drobků, mincí, klíčů a já nevím čeho všeho ještě utrpí sám, takže přinejhorším jeden na hrubý transport a pak teprve definitivní převlečení. Ale stejně nechápu, proč vyhazovat pokaňkané CWG do popelnice - možná už není na vystavování na poličce, ale copak nemá svůj smysl jako památka na někoho či něco i tak? 5) Výborně, není nad vědecky provedený pokus. Ale chybí informace pro mě nejpodstatnější. Je mi celkem jedno, jak moc ve vlhku CWG nabobtná rozměrově a tuplem už "neviditelné" parametry jako hmotnost atd. - co naopak především vědět potřebuju, je zda jsou ty změny vratné, jinými slovy, zda po vysušení na sluníčku (eventuálně umělými prostředky) nabude zase alespoň zhruba původního vizuálního dojmu. V diskusi pak kontra zazněla zejména argumentace "ekologická". Tedy ano, na rozdíl od igelitky z nákupního střediska, která může při troše snahy a štěstí sloužit po mnoho příležitostí i několik let, tohle jsou rozměrově dost specializované obaly, pro které moc jiného uplatnění nenajdeme (jsou moc malé na to, abychom těmi přebytečnými něco jako lb atp. v potkaných keších ochraňovali). Ale na druhou stranu nemám ani pocit, že by zrovna těmihle formáty pytlíků byl svět zahlcen. Celkově jsou pro to, zda pytlík použiju či ne, rozhodojící úplně jiné věci, než výše uvedená argumenty, totiž to, zda je (a předměty související, tj. kartičky, obrázky a lepicí tyčinku) mám či nemám před případným použitím po ruce. Ty centimetry jsem si dodneška z hlavy nepamatoval, tak teď už možná budu, tím pádem se spíš při nějaké návštěvě papírnictví stačím mimochodem tím pravým rozměrem zásobit. Posledně jsem si vybral balení o číslo menší a to tedy rozumně použít nešlo. Zrovna tak ty podklady pro kartičku - pokud jsem od nich zrovna v copycentru nenechal nadělat dost "mladých", tak to na poslední chvíli večer či řáno před výpravou už nedoženu. To je tedy rozhodující faktor s/bez u mě - zda mám zrovna předem napytlováno nebo ne.

    • 0

Přiznám se že také patřím spíše mezi bezsáčkové "hříšníky". V poslední várce jsem sáčky ani neobjednávala, občas to řeším recyklací sáčků použitých (např. když měním CWG v keši tak CWG v sáčku prostě prohodím). V poslední době ale CWG spíše vkládám než měním.

 

Faktem je že v některých keších se může CWG umolousat, ale do mokrých a špinavých keší je prostě nevkládám. V batohu je nosím v pouzdru kde mám i náhradní logbooky, tam se také neušpiní. To jak je pak nosí z keší ostatní fakt neřeším. :-)

    • 1

Protože CWG nesbírám, nezajímám se o ně. Každý má své důvody a svá pro a proti a na každém je kousek pravdy. Nepoškozené (jakkoliv) jsou určitě hezčí.

Ale když už, tak radši CWG v sáčcích než sáčkách. Kdo to bude šít a z čeho, aby to bylo průhledné ?

    • 5

A což je místo v sáčku dávat v kvádru? Já to dělat nebudu, společenské obleky nesnáším.

    • 4

Jako mikro výrobce CWG se přiznávám, že suky do sáčků nedávám, byť jich mám ve skříni několik tisíc. Prostě proto, že o ně není zájem. A když někdo projeví zájem dostane i hrstičku navíc. Sice igelit vydrží i tisíc let, ale to CWG určitě ne. :-)

    • 1

Poslední příspěvky

prohlíží si 1 uživatelů

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Listopad 2024

P Ú S Č P S N
    123
45678910
11121314151617
1819202122 23 24
252627282930 

Poslední komentáře

Reklama

Naše nabídka