Včera a dnes mi nefunguje výpočet navigační trasy za pomoci MapQuest. Píše to 'MapQuest direction not found'. Je na tom zde někdo taky tak?
Např. alternativa - GraphhHopper mi funguje.
Tento příspěvek byl upraven od ToRo61: 16 květen 2018 - 16:09
Publikováno 16 květen 2018 - 16:08
Včera a dnes mi nefunguje výpočet navigační trasy za pomoci MapQuest. Píše to 'MapQuest direction not found'. Je na tom zde někdo taky tak?
Např. alternativa - GraphhHopper mi funguje.
Tento příspěvek byl upraven od ToRo61: 16 květen 2018 - 16:09
Publikováno 16 květen 2018 - 18:00
Ano, chová se mi to stejně. U MapQuest se to stává celkem pravidelně a po čase se služba zase rozjede. Dlouho mi MapQuest vyhovoval, ale zdá se mi, že stále tvrdošíjně naviguje podle několik let starých dat a nezná nově otevřené silnice. U on-line zdroje bych očekával větší pružnost. GraphhHoper mi moc nesedí, ani s Yours moc dobré zkušenosti nemám.
Publikováno 18 květen 2018 - 6:15
Poradí mi někdo jak ze Správce logů vymazat ty zalogované cache, aby byl zase prázdný? Vím že jsem to kdysi našel někde docela nelogicky mimo ten správce logů, ale teď to nemůžu znova najít kde to bylo. :-(
Publikováno 18 květen 2018 - 6:27
Publikováno 18 květen 2018 - 6:29
Nastaveni, geocaching, terenni poznamky, odstranit field notes
Díky.. :-)
Publikováno 18 květen 2018 - 6:35
Nebo použít Field Notes for Locus a tam si jen vybereš co smazat.Nastaveni, geocaching, terenni poznamky, odstranit field notes
Xiaomi Redmi Note 10 Pro => Locus 4 gold, WhereYouGo, Mapy.cz ; Samsung J5 (iGo navi) ;
GeoGet (+Stator)
Moje statistika na Geocaching.com
Publikováno 18 květen 2018 - 6:53
Ještě jeden dotaz.
Ve starém Locusu jsem měl nastavené aby se "nový rychlý bod" vytvořil do mého adresáře s nejakým názvem ale hlavně podle pozice GPS.
Nyní vidím jen výběr buď do uložiště (můj adresář) ale to ukládá aktuální střed mapy, nebo záznam trasy (ukládá aktuální polohu) ale zase "někam" do tras či kam..
Neustále se po vytvoření nového bodu musím přepínat do jeho editace a tam změnit jeho souřadnice dle GPS.
Lze nastavit aby se nový bod ukládal jak dříve do mého adresáře a dle GPS?
Publikováno 20 červen 2018 - 8:47
prosím o pomoc: mám add-on Geacaching 4 Locus a najednou se mi nejde přihlásit k účtu.
Prostě mě to jen pošle do prohlížeče, kde už přihlášený jsem.
na druhém mobilu mi vše funguje
díky
Publikováno 20 červen 2018 - 8:53
prosím o pomoc: mám add-on Geacaching 4 Locus a najednou se mi nejde přihlásit k účtu.
Mám stejný problém, někdy před 14 dny mi to nahlásilo uvolnění tokenu nebo něco takového, odhlásilo mě to, ale přihlásit se už nejde.
Publikováno 20 červen 2018 - 9:22
Mám stejný problém, někdy před 14 dny mi to nahlásilo uvolnění tokenu nebo něco takového, odhlásilo mě to, ale přihlásit se už nejde.
ja take
Publikováno 20 červen 2018 - 10:49
Mně to normálně funguje. Na tabletu jsem měl propadlý token, tak jsem se teď znovu přihlásil a live mapa mi opět jede. Android 7.1.1
Geoget + Locus Pro na Asus Zenfone Max Pro M1, občas Etrex 30 + GPI generator, Wine, Debian testing
Publikováno 20 červen 2018 - 11:47
Mám také problém. Při pokusech o stahování keší pomocí Geacaching 4 Locus se píše:" Síť není k disposici. Zkontrolujte připojení." Síť pochopitelně k disposici je.
Nedaří se ani přihlášení k účtu Geocaching Live přímo v Locusu - Geocaching nástroje.
Publikováno 20 červen 2018 - 12:39
Normalne funguju!
Publikováno 20 červen 2018 - 12:53
Mám také problém. Při pokusech o stahování keší pomocí Geacaching 4 Locus se píše:" Síť není k disposici. Zkontrolujte připojení." Síť pochopitelně k disposici je.
Nedaří se ani přihlášení k účtu Geocaching Live přímo v Locusu - Geocaching nástroje.
Tak tedy upřesním sám sebe. Nefunguje mi v Locusu žádná služba založená na GC Live API. Aplikace mám aktuální, Android prastarý (4.4.2)
Publikováno 20 červen 2018 - 15:07
Hmm nemám hlášený žádný problém s přihlašováním. Divné je, že ani přímo v Locusu ani v G4L to nejede. To vypadá buď na chybu na straně Groudspeaku a nebo možná spíše nějakou špatnou keš v prohlížeči. Zkoušeli jste vymazat keš u vašeho prohlížeče v telefonu (nastavení telefonu > aplikace > prohlížeč > data > vymazat cache).
Publikováno 20 červen 2018 - 18:23
Publikováno 20 červen 2018 - 18:30
Publikováno 20 červen 2018 - 18:46
dřív mi vyskakovalo přihlašovací okno přímo v G4L, nyní mě to posílá do Prohlížeče, kde ovšem zalogovaný jsem. (vymazání cache Prohlížeče nefunguje)
Verzí Androidu to není, na jednom mám Android 4.1, v druhém mám Android 7
EDIT: zkusil jsem nastavit jako výchozí prohlížeč Firefox. Dostal jsem se na logovací stránku GC, ale tam to hodilo chybu.
Zkusil jsem nainstalovat Locus i G4L na jiném mobilu a tam kupodivu vše šlape...
Tento příspěvek byl upraven od Rychtar84: 20 červen 2018 - 18:54
Publikováno 20 červen 2018 - 19:29
Publikováno 20 červen 2018 - 20:25
Pánoví a nefunguje vám přihlášení jen v G4L add-onu a nebo i přímo v Locus Map aplikaci (např. při kliknutí na menu > více > Geocaching nástroje > Stáhnout PQ )?
Tohle je trošku více na kolegu @Arcao co dělá G4L add-on, jen nevím zda tento topic sleduje. Jak koukám tak na místě kde se mu hlásí chyby ( https://github.com/a...ng4Locus/issues ), podobný problém zatím neexistuje.
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů