Přejít na obsah


Fotka

Locus (Online/Offline map klient - Android OS)


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
3853 odpovědí na toto téma

#1441 prazskychytrak

prazskychytrak

    Rendy

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 707 příspěvků(y)

Publikováno 22 prosinec 2012 - 22:53

zapni si v nastaveni "stáhnout zbývající info při zobrazení" na "jednou":) nejspíš tam máš "nikdy" :)
  • 0

Bookmarky: 2.gif Zajímavé osudy kešek world.pngKešky výletovky hint_icon.pngHinty
Web: geopraha.eu regionální web Prahy
pepikov.cz
web o zajímavostech Prahy


#1442 vavros

vavros

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 příspěvků(y)

Publikováno 22 prosinec 2012 - 23:54

Díky za pomoc, poblém byl ve vypnutí podpory pro geo. holt připojení do zásuvky je vždy potřeba zkontrolovat jako první.:):)
  • 0

#1443 shaman3

shaman3

    Advanced Member

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2 179 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2012 - 9:32

vavros napsal/a:
Dobra zprava, zakoupil jsem jej asi tak za 5 minut 12 pred slevou vcera :):(:):(:):(:)

No tak to vrať a kup znovu ne? V ČR má spotřebitel zákonné právo vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení při nákupu "na dálku". ;)
  • 0

#1444 modroočko

modroočko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2012 - 13:19

shaman3 napsal/a:
No tak to vrať a kup znovu ne? V ČR má spotřebitel zákonné právo vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení při nákupu "na dálku". ;)

Zase nějaký rozumbrada :-) Tohle pravidlo se jaksi nevztahuje na Google Playstore, které umožňuje vrácení zakoupené aplikace pouze do 15 minut.
  • 0

#1445 shaman3

shaman3

    Advanced Member

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2 179 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2012 - 14:17

Ale když kontaktuješ emailem přímo autora, tak jde od smlouvy odstoupit.
  • 0

#1446 menion

menion

    Menion

  • Members
  • PipPipPip
  • 627 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2012 - 16:18

jde od smlouvy odstoupit pokud autor bude chtít. Možnost vrácení peněz autor na Google Play má, ale nicméně záleží na něm.

V našem případě, jelikož s 15 minut refund dobou nesouhlasíme, umožňujeme vrátit peníze pokud aplikace nefunguje jak má případně uživateli nevyhovuje. Pokud to tedy zjistí v nejbližších cca 2 dnech a má rozumný důvod pak ano. Jinak nikoliv. Není k tomu důvod vzhledem k tomu že je Free verze které zcela dostačuje k seznámení se s produktem. No nejen k seznámení ....

Navíc 14 dní se vztahuje na zboží které ještě nebylo rozbalené. Zákon je natolik strhý že z něj není zcela jasné jak to aplikovat na tento případ. Nicméně tohle se již řešilo mnohokrát na mnoha místech a já odmítám rozpoutávat zde na tomto poli nějakou diskuzi.

Nicméně vavroshi, snad tě nákup nebude mrzet a appka bude šlapat jako víno :)

pěkné svátky bando

EDIT: jinak tady http://support.googl...46718&ctx=topic

"V závislosti na vlastních zásadách prodejce může, ale také nemusí být schopen uspokojit váš požadavek na zrušení objednávky" ... takže Google to prostě nechává na prodejcích a jejich zákonech/přesvědčeních
  • 0

#1447 vavros

vavros

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2012 - 19:09

Aplikace vypada zajímavě a určitě jí přijdu na kloub a chuť, takže mi ta větší investice nevadí. Ta poznámka byla jen narážkou na Murphyho zákony.:)

modroočko napsal/a:

shaman3 napsal/a:
No tak to vrať a kup znovu ne? V ČR má spotřebitel zákonné právo vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení při nákupu "na dálku". ;)

Zase nějaký rozumbrada :-) Tohle pravidlo se jaksi nevztahuje na Google Playstore, které umožňuje vrácení zakoupené aplikace pouze do 15 minut.


  • 0

#1448 vytrvalec

vytrvalec

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 115 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2012 - 22:29

Čtu tady o "větší investici". Podle mého subjektivního názoru má tento program podstatně vyšší užitnou hodnotu, než za kolik se prodává. Sám jsem jeho nákup dlouho odkládal. Telefony s Androidem používám už dlouho (byl jsem jedním z prvních majitelů bílé G1). Od počátku jsem hledal vhodnou aplikaci, kterou bych mohl používat na kešování jako příležitostnou náhradu za moji 60CSx. Aplikací jsem postupně používal několik GeoBeagle, GeoHunter, c:geo. Pak jsem nainstaloval Locus Free, ale zdál se mi na ovládání příliš kostrbatý. Proto jsem experimentoval dále a zakoupil Neongeo. Všechny programy jsem průběžně testoval a postupně začal přicházet na chuť právě Locusu, jehož hlavní síla je v komplexnosti a offline mapách. Nyní už mám vše ostatní odinstalované a používám výhradně Locus Pro. Výčet všech jeho předností by zabral příliš místa. Umí toho hodně a možná proto je trochu komplikovanější na ovládání. Doporučuji vytrvat. Vynaložených prostředků (i beze slevy) litovat nebudete.
  • 0

#1449 shaman3

shaman3

    Advanced Member

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2 179 příspěvků(y)

Publikováno 24 prosinec 2012 - 14:53

menion napsal/a:
Navíc 14 dní se vztahuje na zboží které ještě nebylo rozbalené. Zákon je natolik strhý že z něj není zcela jasné jak to aplikovat na tento případ.

Tohle ovšem není pravda. Spotřebitel má naopak dle zákona nárok na vyzkoušení zakoupeného zboží a možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy uzavřené "na dálku" a to bez uvedení důvodu. Navíc zákon dává jasně návod, jak postupovat v případě, že to někomu není zcela jasné.

§ 55/3 zák. č. 40/1964 Sb.
V pochybnostech o významu spotřebitelských smluv platí výklad pro spotřebitele příznivější.

  • 0

#1450 modroočko

modroočko

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 56 příspěvků(y)

Publikováno 24 prosinec 2012 - 15:56

shaman3 napsal/a:

menion napsal/a:
Navíc 14 dní se vztahuje na zboží které ještě nebylo rozbalené. Zákon je natolik strhý že z něj není zcela jasné jak to aplikovat na tento případ.

Tohle ovšem není pravda. Spotřebitel má naopak dle zákona nárok na vyzkoušení zakoupeného zboží a možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy uzavřené "na dálku" a to bez uvedení důvodu. Navíc zákon dává jasně návod, jak postupovat v případě, že to někomu není zcela jasné.

§ 55/3 zák. č. 40/1964 Sb.
V pochybnostech o významu spotřebitelských smluv platí výklad pro spotřebitele příznivější.


Nejsem znalec práva, ale domnívám se, že se tu pletou jablíčka s hruštičkami. Stačí trochu googlit..což jsem udělal i já.
14 dní se vztahuje dle mého názoru na hmotné věci (oblečení, elektronika apod), ale určitě ne na software či jiný elektronický obsah zakoupený online a následně ke stažení.
15 minutová lhůta na "marketu" nezačíná běžet od potvrzení nákupu, ale až od úspěšného stažení do telefonu. Pokud se appka koupí, ale nenainstaluje, dojde automaticky ke zrušení nákupu. Svým způsobem beru i těch 15 minut jako bonus od Google (ikdyž by ta lhůta mohla být samozřejmě delší).
Proč si myslím, že na Google playstore nelze uplatnit 14ti denní lhůtu na vrácení zboží?

Protože citace: - Na digitální zboží, jako je hudba, filmy, nebo software, se právo odstoupení od koupě nevztahuje. Toto zboží se považuje za prodané v momentě kdy ho kupující začne stahovat (download).

Celý článek na toto téma: TADY
  • 0

#1451 shaman3

shaman3

    Advanced Member

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2 179 příspěvků(y)

Publikováno 24 prosinec 2012 - 17:09

Cituješ z článku pojednávajícím o směrnici EU, která stanoví minimální požadavky na ochranu spotřebitelů. Jenže tato směrnice nezakazuje jednotlivým státům EU své spotřebitele chránit ještě víc a naši zákonodárci nás chrání víc, v zákonech ČR není dána výjimka pro veškerý SW. Je tam dána výjimka pouze pro SW, který je distribuován v originálním obalu, což se na SW distribuovaný přes internet nevztahuje, ten je distribuován ve své podstatě bez obalu.

§ 53/7 zák. č. 40/1964 Sb.
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

§ 53/8d) zák. č. 40/1964 Sb.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

  • 0

#1452 menion

menion

    Menion

  • Members
  • PipPipPip
  • 627 příspěvků(y)

Publikováno 24 prosinec 2012 - 19:24

pánové nechte to prosím být. Tohle se už řešilo tolikrát a nikdy se obě strany na výsledku neshodly. Pokud někdo bude mít potřebu řešit storno Locusu tak nám napíše. Více vědět netřeba. Ve výsledku to stejně závisí na prodejci aplikace, protože pochybuju že ti někdo z ameriky uzná tvé právo na 14 dní ;) Pěkné svátky a nechte to plavat, myslím že to není podstatné
  • 0

#1453 shaman3

shaman3

    Advanced Member

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2 179 příspěvků(y)

Publikováno 24 prosinec 2012 - 21:33

Já myslím, že někteří autoři aplikací to i na Google Play dokáží řešit elegantně pomocí 14 denní trial verze (ale se všemi funkcemi). Např. zde:
https://play.google....rbandroid.sleep
  • 0

#1454 DAMSI

DAMSI

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 80 příspěvků(y)

Publikováno 25 prosinec 2012 - 16:13

Ahoj Menione, ještě jednou zkusím vznést svůj dotaz. Nešlo by PROSÍM přidat do ,,RYCHLÉHO PŘEPÍNAČE,, položku ,,SPOJNICE S GPS. Moc dík, alespoň za odpověď.T.
  • 0

#1455 menion

menion

    Menion

  • Members
  • PipPipPip
  • 627 příspěvků(y)

Publikováno 25 prosinec 2012 - 19:06

Zdravím,
no tak často tuhle čáru vypínáš/zapínáš? Nejsem si úplně jist, že je to vůbec potřeba přidávat do přepínače ... no doporučuju dávat náměty na GetSatisfaction https://getsatisfaction.com/locus. Já mám přeci jen raději když mám nějaký nápad o kterém sám nejsem přesvědčený, posvecený o více jak jednoho člověka
  • 0

#1456 DAMSI

DAMSI

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 80 příspěvků(y)

Publikováno 25 prosinec 2012 - 19:29

menion napsal/a:
Zdravím,
no tak často tuhle čáru vypínáš/zapínáš? Nejsem si úplně jist, že je to vůbec potřeba přidávat do přepínače ... no doporučuju dávat náměty na GetSatisfaction https://getsatisfaction.com/locus. Já mám přeci jen raději když mám nějaký nápad o kterém sám nejsem přesvědčený, posvecený o více jak jednoho člověka


No ono se říká, co člověk to názor.
Já osobně si zas myslím, že rychlý přepínač obsahuje spoustu nepotřebných funkcí které je možno nahradit jinýma. Alej ještě jinak, myslel jsem že přidat tuto položku do přepínače je tak malý a jednoduchý zásah že v tom nebude problém.A co se týče toho jestli to chce více lidí? Ano myslím že když sem se na to ptal asi podruhý tak se pár lidí k názoru připojilo...viz předchozí vlákna této komunikace.
DObrá tedy, vznesu názor na daný adrese, a snad se přidají i ostatní.
Díky za odpověď.
  • 0

#1457 Dardalion

Dardalion

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 příspěvků(y)

Publikováno 27 prosinec 2012 - 22:02

Ahoj, chapu spravne, ze kdyz pouzivam placene turisticke mapy Smartmaps, ktere jsou aktivovane, tak i tak po case musi projit "reaktivaci"? Dnes se mi v Locusu nechtely zobrazit Krkonose (hlaska neco jako "chyba se souborem mpx"), ale do doinstalaci Smartmaps Navigator, a prohlednuti map v tomto software, mi mapy v Locusu opet funguji v poradku.
  • 0

#1458 DogVader

DogVader

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 854 příspěvků(y)

Publikováno 27 prosinec 2012 - 22:37

ahoj, jak je to ted s logovanim tb a gc v locusu? ,me prijde, ze vzdy je tam jen moznost found(=discovered) a write note, no ale kdyz ho chci grabnout?
  • 0

#1459 drowned

drowned

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 321 příspěvků(y)

Publikováno 27 prosinec 2012 - 23:43

Dardalion napsal/a:
...ale do doinstalaci Smartmaps Navigator, a prohlednuti map v tomto software, mi mapy v Locusu opet funguji v poradku.


Aby Ti placené Smartmapy fungovali v Locusu musíš mít stále nainstalovaný Smartmaps Navigator v telefonu. Přes Navigator se mapy i aktualizují ;)
  • 0

#1460 St&nda

St&nda

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 331 příspěvků(y)

Publikováno 28 prosinec 2012 - 13:39

Asi hloupý dotaz, ale platí se za online mapy v Locusu (mapquest - classic, satellite; SHOCart - Hiking)? Nikde jsem se o tom nedočetl (pravda, moc jsem ani nepátral) a jedu přes firemní HTC a faktury mi za něj nechodí... Zatím si tedy nikdo nestěžoval, ale abych pak nebyl nemile překvapený...!?!? :-) Předpokládám, že dokud nepůjdu přes "obchod" tak by to mělo být free? Moc díky za info.
  • 0




3 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama