Přejít na obsah


Fotka

Reklamace přímo u Garmin


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#21 SarahCZ

SarahCZ

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 25 duben 2011 - 20:03

Tak už mi přišla od Picodasu strohá odpověď: "Guma stojí 350,- a práce tuším 300,- vč. DPH."
  • 0

#22 bodlak

bodlak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 905 příspěvků(y)

Publikováno 25 duben 2011 - 20:37

Citace

Zegga napsal/a:
Evidentně nevíš o čem píšeš.

Jistě, nemohu vědět vše.

Citace

Zegga napsal/a:
1) popisuji konkrétní případ, Alza přístroje nakoupila od PICODASu, což mi PICODAS potvrdil.
2) Alza přístroje nakoupila jako velkoobchod, podle obchodního zákoníku ze zárukou 1 rok.

Ty víš, jaký smluvní vztah má Alza s Picodasem ? Je pravděpodobné, že Alza opravdu nakoupila s roční zárukou. Pak je ovšem její riziko, že si sjednala u dodavatele pouze roční záruku a dál to prodává s dvouletou. Alza si mohla sjednat záruku delší (obchodní zákoník to jistě nezakazuje), ale za více peněz, což znamená, že by musela snížit marži nebo zvednout malobchodní cenu.

Citace

Zegga napsal/a:
3) já Garmina koupila jako soukromá osoba od Alzy, tedy dle Občanského zákoníku se zárukou dva roky.


Takže partnerem pro tebe je Alza. Na jejich webu je uvedeno, že reklamaci vyřizují oni (Alza) a nikoliv síť smluvních servisů (jako to nabízejí při nákupu některých jiných výrobků). Asi si tedy s Picodasem tuto službu nesjednali. Proč by tedy Picodas měl řešit reklamace zákazníků Alzy ?

Citace

Zegga napsal/a:
Delší bývají nabízeny běžně za příplatek. Je tedy jedno co HP, co Xerox, co NIKON. Pokud zboží koupíš na fakturu na IČO, máš záruku rok. Ne vždy se vyplatí takto ušetřit DPH třeba za notebook.

A o čem jiném jsem ve svém příspěvku psal ?
  • 0

#23 SarahCZ

SarahCZ

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 25 duben 2011 - 20:40

Tak mi naštěstí přišla už i odpověď od obchodu, zkusil jsem svůj český email. Zřejmě ten první byl pro ně zařazen jako SPAM, tipuji. Ať jim to pošlu, s popisem závady a dokladem (pošlu samozřejmě kopii). To ale stále neomlouvá to, že jsem se jim snažil 3 dny v různé časy marně dovolat.
  • 0

#24 mapoid

mapoid

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2011 - 0:34

No, s tou obcas lepsi zarukou v zahranici nez u nas jsem to myslel tak, ze mas celkem velkou jistotu, ze s 1 rocni zarukou nebude velky problem. U nas sice mas 2 letou zaruku na papire, ale evidentne ne vzdy se zadari. :-(
  • 0

#25 SarahCZ

SarahCZ

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2011 - 9:13

mapoid: Ale pokud budeš chtít tu věc reklamovat, tak jí musíš poslat zpět do USA (pokud si nemyslel něco, co nabízí třeba Apple)
  • 0

#26 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 26 duben 2011 - 14:02

SarahCZ: zalezi co je to za vec a vyrobce. Kuprikladu takovy NBD servis od DELL ti prijede kamkoliv do 24 hodin. Tzn. notes si koupis treba v US a potom ti to servisuji v CR. Takze pozor na kategoricka tvrzeni :-)
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama