
Reklamace přímo u Garmin
#21
Publikováno 25 duben 2011 - 20:03
#22
Publikováno 25 duben 2011 - 20:37
Citace
Jistě, nemohu vědět vše.Zegga napsal/a:
Evidentně nevíš o čem píšeš.
Citace
Ty víš, jaký smluvní vztah má Alza s Picodasem ? Je pravděpodobné, že Alza opravdu nakoupila s roční zárukou. Pak je ovšem její riziko, že si sjednala u dodavatele pouze roční záruku a dál to prodává s dvouletou. Alza si mohla sjednat záruku delší (obchodní zákoník to jistě nezakazuje), ale za více peněz, což znamená, že by musela snížit marži nebo zvednout malobchodní cenu.Zegga napsal/a:
1) popisuji konkrétní případ, Alza přístroje nakoupila od PICODASu, což mi PICODAS potvrdil.
2) Alza přístroje nakoupila jako velkoobchod, podle obchodního zákoníku ze zárukou 1 rok.
Citace
Zegga napsal/a:
3) já Garmina koupila jako soukromá osoba od Alzy, tedy dle Občanského zákoníku se zárukou dva roky.
Takže partnerem pro tebe je Alza. Na jejich webu je uvedeno, že reklamaci vyřizují oni (Alza) a nikoliv síť smluvních servisů (jako to nabízejí při nákupu některých jiných výrobků). Asi si tedy s Picodasem tuto službu nesjednali. Proč by tedy Picodas měl řešit reklamace zákazníků Alzy ?
Citace
A o čem jiném jsem ve svém příspěvku psal ?Zegga napsal/a:
Delší bývají nabízeny běžně za příplatek. Je tedy jedno co HP, co Xerox, co NIKON. Pokud zboží koupíš na fakturu na IČO, máš záruku rok. Ne vždy se vyplatí takto ušetřit DPH třeba za notebook.
#23
Publikováno 25 duben 2011 - 20:40
#24
Publikováno 26 duben 2011 - 0:34
#25
Publikováno 26 duben 2011 - 9:13
#26
Publikováno 26 duben 2011 - 14:02

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů