hrabosata napsal/a:
pe3cek napsal/a:
A můžeš mi napsat o kterou cache se nestaráme? !
Třeba Meluzína už byla 3x vykradená (pardon, 2x ukradeno razítko a jednou celá cache). A nikde není napsáno, že hledač MUSÍ nalézt CWG nebo předměty na výměnu. Při kalkulaci bylo počítáno, že se cache budou doplňopvat náhodně a jen 4x během projektu (130 koleček a 100 reklamních předmětů do každé cache není až tak moc, že?). Realita ukázala, že vznikl nový zákon. Naplněná cache až po okraj je vybrakovaná rychleji než poloprázdná krabička...
Abych byl správně pochopen - rozhodně jsem nemyslel, že byste se o keše nestarali tak, jak se očekává od ownera, který keše zakládá za své peníze - tedy že byste nedbali o celistvost krabičky, logbook či razítka. Od "obyčejného" ownera nikdo nečeká, že by stále dbal o to, aby obsah keše za něco stál. Právě proto, že to jsou jeho peníze, které do toho vkládá.
Jenže tohle jsou keše sponzorované z veřejných prostředků - takže i ty nároky na obsah keše jsou, troufám si tvrdit, oprávněně větší. Nalákali jste lidi, kromě razítek v pasech, hlavně na CWG a reklamní předměty - a lidi oprávněně čekají, že je tam najdou. Myslím, že byste se měli průběžně starat o to, aby v krabičkách něco bylo - a ne až se úplně vyprázdní a lidi si začnou stěžovat. Ale je to jen můj názor, třeba to tak ostatní necítí.
To nejsi schopen pochopit, že každý projekt (i msgc) má nějaký maximální rozpočet a když při jeho tvorbě bylo počítáno s určitým počtem cwg a různých předmětů, tak přes to vlak nejede (respektive teoreticky může dojít ke zvýšení celkového rozpočtu, ale to by zase stejně všichni nadávali). A rozhodně je dle mě lepší, když nyní těsně po začátku projektu občas nikde nic není než aby se nyní vypotřebovali všechna cwg a reklamní předměty a další kešky této série by byly prázdné pořád.