Mam dotaz na placene krabicky a komerci.
Prispevkova organizace vytvori serii krabicek ( da za ni nemalou castku lidem co pro ni tyto krabicky vytvori ) a dela tak reklamu na urcitou oblast.
Dostalo se mi oduvodneni, ze je to povolene proto, ze to zvysuje turistiku v dane oblasti, ale to dela kazda krabicka.
je to poruseni pravidel nebo ne?
JE to placena krabicka a komercni ci ne?
Vytvořeno od
Cunik puvodni
, Nov 03 2011 10:36
4 odpovědí na toto téma
#1
Publikováno 03 November 2011 - 10:36
#2
Publikováno 03 November 2011 - 11:24
Způsob vzniku krabičky ( tj. zdarma versus zaplacená práce a materiál ) je naprosto irelevantní. Důležité je pouze to, co vznikne. Pokud se listing neodkazuje na nějaké komerční objekty a nedělá tak reklamu ( třeba restaurace apod. ), je to v pořádku a neodporuje pravidlům.
Příkladem může být třeba zadání od obce na vytvoření multiny kopírující trasu zdejší naučné stezky, aby na ni přilákali více lidí.
PS: vlákno si zamkni, měli by odpovídat pouze RW
#3
Publikováno 03 November 2011 - 12:13
Tohle se řešilo ve vlákně o "Moravskoslezském geocachingu", kde bylo zvěřejněno, že je to celé se souhlasem samotného Groudspeaku. Více o tom nevím.
#4
Publikováno 03 November 2011 - 13:34
Sice se tu nešťastně rozvíjí debata v rewírnickém vlákně, ale třeba jim odkazem na příslušná pravidla ušetřím trochu práce
Není to porušení pravidel, protože pravidla sice zakazují cache, které:
- nutí hledače vstoupit do nějakého obchodu (instituce) a komunikovat tam se zaměstnanci
- mají marketingový podtext
- obsahují odkazy na komerční subjekty (patří sem i charity a politické organizace)
- obsahují v názvu jméno společnosti nebo produktu
- mají v listingu logo podniku či organizace
Jenže zároveň pravidla připouští možnost, že ve velmi vzácných případech bude GroundSpeakem udělena výjimka pro komerční cache.
Že GroundSpeak apriori neodmítá spolupráci s organizacemi (a zejména s veřejnou správou) na propagaci turistických cílů je zřejmé i z článku v knowledge books
Cunik puvodni napsal/a:
je to poruseni pravidel nebo ne?
Není to porušení pravidel, protože pravidla sice zakazují cache, které:
- nutí hledače vstoupit do nějakého obchodu (instituce) a komunikovat tam se zaměstnanci
- mají marketingový podtext
- obsahují odkazy na komerční subjekty (patří sem i charity a politické organizace)
- obsahují v názvu jméno společnosti nebo produktu
- mají v listingu logo podniku či organizace
Jenže zároveň pravidla připouští možnost, že ve velmi vzácných případech bude GroundSpeakem udělena výjimka pro komerční cache.
Že GroundSpeak apriori neodmítá spolupráci s organizacemi (a zejména s veřejnou správou) na propagaci turistických cílů je zřejmé i z článku v knowledge books
Lovec Tisícovek - geovýzva pro všechny milovníky hor (více tady)
#5
Publikováno 08 November 2011 - 9:42
No je to velmi zvlastni pristup. pravidla jsem si cetl a prave, ze je v nich zakazano delat placene a komercni krabicky. Jak je mozne, ze nektere evidentne komercni krabicky se povoli a jinde se nedovoli.
Príklad. : delal jsem krabicky pro templarske sklepy, cela tato serie je mimo GC.COM protoze krabicky jsou placene a komercni - o tom neni pochyb, ale podle pristupu tady, nic nebrani aby byli i na GC.COM
V krabickach jsou hraci karty ( to pravidla povoluji ), takze kdyz se udela vhodne listing, ktery neokazuje na jejich server a udeali se odkazy na krabicky navzajem (odkaz maji ty hraci karty), aby hraci na GC.COM vedeli, ve kterych dalsich najdou potrebne hraci karty, tak tohle je mozne ke schvaleni.
Je to tak?
Presne to odpovida stylu krabickam od msgc.cz, jen rozdil je jedna organizace je sro a druha prispevkova.
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů