Offline (turistická) mapa pro Android
#221
Publikováno 31 březen 2013 - 15:07
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#222
Publikováno 31 březen 2013 - 16:36
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#223
Publikováno 31 březen 2013 - 19:43
#224
Publikováno 31 březen 2013 - 20:28
#225
Publikováno 31 březen 2013 - 20:58
MA-FI-AN: Changelog jsem zavedl nedávno a je na adrese http://osm.paws.cz/change.log. Tento soubor je také vkládán do RSS, a jedná se pouze o výpis změn v souboru, který řídí zápis dat do mapy. A to vždy mezi současnou a poslední verzí mapy (proto je teď prázdný). Rozhodně se nejedná o změny mapových dat, to nepřipadá v úvahu. Je jen na vás, jak často se chcete se stahováním zabývat. Sběr mapových dat v terénu není zrovna rychlá záležitost, takže změny přibývají odpovídající rychlostí. Koukněte třeba do tohoto souboru: http://osm.kyblsoft....stiky/grafy.txt, tam vidíte černé na bílém kolik prvků v mapě přibývá den co den v rámci republiky.
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#226
Publikováno 31 březen 2013 - 21:36
#227
Publikováno 01 duben 2013 - 2:21
#228
Publikováno 01 duben 2013 - 2:40
#229
Publikováno 01 duben 2013 - 6:56
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#230
Publikováno 01 duben 2013 - 8:15
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#234
Publikováno 01 duben 2013 - 14:32
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#235
Publikováno 01 duben 2013 - 17:06
Speirs napsal/a:
Teď zbývá jen zjistit, proč má c:geo problém vykreslovat moje pravidla a Locus nikoliv.
Ahoj,
problém s tím má nejen c:geo, ale i starší verze Locusu (2.7), co mám na tabletu.
Nešlo by někde dát ke stažení to starší renderovací téma, ještě před změnami vykreslování turistického značení "aby bylo chytřejší a jednotlivé barvy neměly fixní šířku čáry" (což bylo někdy cca před 10ti dny)?
Nebo aspoň kde si tu "chytrost" můžu v tématu odstranit, aby to zas fungovalo pěkně jako dřív..
Jinak dík moc za mapu a práci co s tím máš.
#236
Publikováno 01 duben 2013 - 17:35
Jediné čeho využívám je vnoření pravidel do sebe a protože vše zkouším jen v Locusu, kvůli jeho možnostem. Jen jsem se spoléhal na to, že všude to bude stejné díky framworku.Rules can be nested to any level of depth. This can be used to define rendering instructions which depend on multiple rules. It may also be used to structure complex declarations and to avoid redundancy.
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#237
Publikováno 01 duben 2013 - 17:57
#238
Publikováno 01 duben 2013 - 18:10
#239
Publikováno 01 duben 2013 - 18:49
https://osm.paws.cz -- Offline vektorová mapa.
#240
Publikováno 01 duben 2013 - 19:52
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů