Provazový žebřík
#21
Publikováno 10 únor 2013 - 12:17
tohle řešení : se zde aplikovat nedá.
http://www.geocachin...2-64116742cc05#
Geovozy Felda pick-up, krátká Felda, Renault Magnum 480 HP + návěs, JAWA Mustang r.v. 1970, kolo,nohy.
KOMU SE MÉ KEŠE NELÍBÍ,AŤ JE NELOVÍ...
statistika munzee: [url]http://www.opencaching.org.uk/sigzee.php?munzeer=petr007[url]
#22
Publikováno 10 únor 2013 - 12:21
CZECH.TIR napsal/a:
no napadla mě jedna věc, mám4m hliníkový žebřík a pak jeden 2m. napadlo mě zkusit je oba přivázat na lano, to přehodit přes větev, a lézt střídavě po jednom a druhém. a pomocník dole by mi to vždy jen popotáhl výš.
To mi připomíná Cimrmanův výtah pro horníky !
#23
Publikováno 10 únor 2013 - 12:30
jo ale lezlo by se po tom líp jak po tom provazovým . jen to chce někoho spolehlivého kdo to dole dobře uváže...Jacka_dominikanka napsal/a:
CZECH.TIR napsal/a:
no napadla mě jedna věc, mám4m hliníkový žebřík a pak jeden 2m. napadlo mě zkusit je oba přivázat na lano, to přehodit přes větev, a lézt střídavě po jednom a druhém. a pomocník dole by mi to vždy jen popotáhl výš.
To mi připomíná Cimrmanův výtah pro horníky !
Geovozy Felda pick-up, krátká Felda, Renault Magnum 480 HP + návěs, JAWA Mustang r.v. 1970, kolo,nohy.
KOMU SE MÉ KEŠE NELÍBÍ,AŤ JE NELOVÍ...
statistika munzee: [url]http://www.opencaching.org.uk/sigzee.php?munzeer=petr007[url]
#24
Publikováno 11 únor 2013 - 17:13
#26
Publikováno 11 únor 2013 - 19:23
#27
Publikováno 11 únor 2013 - 19:32
#28
Publikováno 11 únor 2013 - 20:50
PN16 má slabší stěnu. Při průměru 20mm je síla stěny 2,8mm oproti 3,4mm u PN20. Ale při průměru 25mm má stěnu 3,5mm, to by šlo.ja05 napsal/a:
koukam, ze v tomhle tydnu si vyrobci trubek budou mnout ruce :-)
i ja jsem koupil trubku, reepka je na ceste (verim vic reepce, nez provazku z nejaky bau...)
bohuzel trubku jsem sehnal jen PN16, ale kupoval jsem prumer 25, tak snad to nebude zlobit....
ale kazdopadne diky za tip a radu...
A lano (provázek) mám PA 5mm s jádrem od Lanexu (nejspíše to samé, co použil autor návodu), pevnost 660kg. Ta reepka bude na tom pevnostně podobně (možná o chlup lépe), jen na otěr bude lepší a bude mít certifikaci pro toto použití.
#29
Publikováno 11 únor 2013 - 20:53
Pomocné lano (šňůra) - http://www.mytendon....nura-5mm#scrolllestropy napsal/a:
Asi jsem natvrdlej ale co reepka? Chystám se také na výrobu.
#31
Publikováno 12 únor 2013 - 9:27
Díky za uklidnění, přemýšlel jsem tak nějak podobně...Petman02 napsal/a:
PN16 má slabší stěnu. Při průměru 20mm je síla stěny 2,8mm oproti 3,4mm u PN20. Ale při průměru 25mm má stěnu 3,5mm, to by šlo.
Ještě zvažuju trubku nevrtat a reepku (provazek) protahovat skrz trubku - je jasny ze bude daleko vetsi spotreba reepky, ale zdá se mi to jako další pojištění pro případ, že by se trubka chtěla zlomit...
#32
Publikováno 13 únor 2013 - 23:12
U 5mm PA šňůry mi to vychází s dostatečnou rezervou (pokud se nepředře apod.), kritické se mi zdají ty příčky.
Ale nejsem technik, takže se mohu mýlit; kdo se v tom vyznáte, nechcete to radši přepočítat?
#33
Publikováno 14 únor 2013 - 0:06
#34
Publikováno 14 únor 2013 - 1:08
#35
Publikováno 14 únor 2013 - 2:54
CZECH.TIR napsal/a:
no napadla mě jedna věc, mám4m hliníkový žebřík a pak jeden 2m. napadlo mě zkusit je oba přivázat na lano, to přehodit přes větev, a lézt střídavě po jednom a druhém. a pomocník dole by mi to vždy jen popotáhl výš.
Pokud to zrealizuješ, PROSÍM, POŠLI MI VIDEO, to chci vidět.
#36
Publikováno 14 únor 2013 - 7:57
#37
Publikováno 14 únor 2013 - 8:56
To praktikuju uz davno. :-) Na konci zebriku mam kovovy hak, nahodim lano, udelam smycku a zahaknu, vytahnu zebrik nahoru, a vylezu. Nahodim na dalsi vetev a "jedu". Taky kdyz chci rychleji "prusikovat", tak nahodim prusik co nejvys a zahaknu do nej ten zebrik. Tim po nem vystoupam nohama az k prusiku, takze dalsi prusik nahazuju min o 1.5m vys, zahaknu druhy zebrik... Jde to tak rychleji.Alke04 napsal/a:
CZECH.TIR napsal/a:
no napadla mě jedna věc, mám4m hliníkový žebřík a pak jeden 2m. napadlo mě zkusit je oba přivázat na lano, to přehodit přes větev, a lézt střídavě po jednom a druhém. a pomocník dole by mi to vždy jen popotáhl výš.
Pokud to zrealizuješ, PROSÍM, POŠLI MI VIDEO, to chci vidět.
Jinak zebriky mam z rafku stareho "galuskace". Je to idealni ze jsou mirne prohle, drzi tam ve stredu bota, a dirky uz byly predvrtane od dratu. A ma to potrebnou "nosnost". :-)
#38
Publikováno 14 únor 2013 - 9:25
petegeo napsal/a:
To praktikuju uz davno. :-) Na konci zebriku mam kovovy hak, nahodim lano, udelam smycku a zahaknu, vytahnu zebrik nahoru, a vylezu. Nahodim na dalsi vetev a "jedu". Taky kdyz chci rychleji "prusikovat", tak nahodim prusik co nejvys a zahaknu do nej ten zebrik. Tim po nem vystoupam nohama az k prusiku, takze dalsi prusik nahazuju min o 1.5m vys, zahaknu druhy zebrik... Jde to tak rychleji.Alke04 napsal/a:
CZECH.TIR napsal/a:
no napadla mě jedna věc, mám4m hliníkový žebřík a pak jeden 2m. napadlo mě zkusit je oba přivázat na lano, to přehodit přes větev, a lézt střídavě po jednom a druhém. a pomocník dole by mi to vždy jen popotáhl výš.
Pokud to zrealizuješ, PROSÍM, POŠLI MI VIDEO, to chci vidět.
Jinak zebriky mam z rafku stareho "galuskace". Je to idealni ze jsou mirne prohle, drzi tam ve stredu bota, a dirky uz byly predvrtane od dratu. A ma to potrebnou "nosnost". :-)
V tom případě neodolám osobní ukázce :-). O tvém žebříku vím... ten je bomba... měl si ho na sedmi hřícháh :-).
#39
Publikováno 14 únor 2013 - 12:06
#40
Publikováno 16 únor 2013 - 14:35
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů