Už jsem to psal kamsi na fb, jen to jakousi záhadou zmizelo. Můj názor na psaní stížností, zastavení publikací i výzvu k publikování keší na Opencachingu vyjádřím přirovnáním:
Pokud bych přijel s autem do servisu a zaměstnanec opravny (revírník) by mi řekl, že kvůli podezření že bych nemusel jezdit střízlivý mi auto neopraví, taky bych si našel jinou opravnu. Peníze za PerManentku bych samozřejmě chtěl vrátit. A nemyslím si, že by to někdo ze zde diskutujících udělal jinak.
Zatim se nevyjadril nikdo z revirniku, takze nevime, jestli nejake instrukce od GS nedostali. Obecne se ale GS k epidemii stavi spis pragmaticky a ustupuje - napr. posouva vsemozne suvenyry, terminy publikace LABek apod.
Srovnani se servisem mi uplne nesedi. Oni Ti nezbytene veci na aute opravi (na kese muzeme chodit), ale docasne Ti nenamontuji nove funkce (publikace kesi), aby se vyhnuli moznemu horsimu postihu. Mozna jeste lepe - v aktualni situaci Ti behem opravy neuvari kafe, aby nebyli povazovani za restauracni zarizeni, ktere je treba zavrit.