Přejít na obsah


Fotka

Chyba API


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
55 odpovědí na toto téma

#21 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 10 leden 2021 - 14:30

U mě (Win 10) se občas stane, že mapa kešek se nemůže spojit s Geogetem (což je http://localhost:545...gmap/ggmap.html). Pomůže vypnout a zapnout Geoget. Ale to jsi určitě zkoušel.


Mapa vždy pracuje jen s tím geogetem, ze kterého byla otevřena. Pokud sis mezitím Geoget zavřel a pustil znova, nebude fungovat. Je to proto, aby nějaká jiná aplikace, nebo třeba i webová stránka, nemohla z databáze dolovat data.
  • 1

#22 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 10 leden 2021 - 19:30

1. Opravdu ti na počítači běží jen jeden Geoget?
2. I s výchozím firewallem ve windows10 musíš Geoget povolit. Zpravidla se systém při prvním spuštění zeptá, a když člověk včas nezareaguje, aplikaci zablokuje. Je třeba ji v nastavení firewallu odblokovat.
3. Zkus z Geogetu otevřít mapu Lešek. (Je jedno,cze tam ještě žádné nemáš, mapa se musí ukázat) To funguje?

1. Ano, odinstaloval jsem a znovu nainstaloval GeoGet několikrát. Nenapadá mě způsob/důvod, jak by mohl běžet vícekrát

2. Tady upřímně nevím, co s tím. Mám Win 10 v angličtině. Windows Defender Firewall - Allowed apps: Zde v seznamu aplikací GeoGet vůbec nevidím. Přidal jsem tam ručně GeoGet.exe a povolil na privátních i veřejných sítích. Ale stále mi to nejede. Je potřeba to povolit ještě někde?

3. Funguje. Prázdnou mapu vidím


  • 0

#23 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 10 leden 2021 - 20:28

bezet vicekrat muze, proste jej vicekrat spustis. :-)

 

Takhle by se to mohlo chovat, pokud by ti neco, treba nejaky jiny program blokoval TCP port 54546. Nemas tam nejaky jiny program, ktery na tomto portu poslouchá? (viz. treba v prikazovem radku prikaz: "netstat -a") Protože to vypadá, že ten požadavek skončil v nějakém jiném programu, který mu nerozumněl a zavřel socket.

 

pokud ano, tak by mělo stačit ten druhy program na chvili vypnout, provest prihlaseni, a pak jej klidne zase zapnout.

Normálně si totiž webserver Geogetu najde volný port, ale to nejde použít pro generování autorizačního tockenu, protože Groundspeak to posílá na jedno pevně dané URL...


  • 0

#24 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 11:27

Nefunguje mi to. Zkoušel jsem povypínat i všechny aplikace a nic. Při autorizaci v GeoGetu se to po odkliknutí, že souhlasím s přístupem pořád dokola znovu ptá na přihlašovací údaje. Při autorizaci přes externí prohlížeč taky chyba. Je v té aplikaci nějaký log, abych byl schopný zjistit, co se tam přesně děje za chybu?


  • 0

#25 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 11:30

Jo a netstat -a neukazuje nic, co by běželo na lokální IP s portem 54546 (když není zapnutý GeoGet)


  • 0

#26 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 11:47

nejaky log by se ti mel delat v podslozce temp ve tvem datovem adresari. (to se vypisuje v prave dolni rohu aplikace) Jestli tam jsou nejake soubory zacinajici cisly a priponou txt, tak je potrebuji videt.

Ale bojim se, ze tak daleko to ani nedoslo...

 

Nemas nahodou v systemu i v tom externim prohlizeci vypnute TLS1.2 nebo TLS1.1?

A ten externi prohlizec, neptal se nahodou na neduveryhodny certifikat?


  • 0

#27 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 12:34

Když vypnu externí login, tak se mi v temp adresáři vytvoří log, který ale asi neobsahuje nic podstatného: {"access_token":"(accesstoken)","token_type":"bearer","expires_in":3599,"refresh_token":"(refreshtoken)"}

 

Když jdu přes externí prohlížeč, používám Firefox, tak mi to končí na Secure Connection Failed. An error occurred during a connection to localhost:54546. PR_CONNECT_ABORTED_ERROR

Je možné, že mám vypnuté TLS1.2 a 1.1, protože jak se dívám do nastavení, mám tam security.tls.version.min na hodnotu 3.

Mám zkusit změnit dočasně defaultní prohlížeč třeba na Edge? Ten bude bez problémů?

 
  • 0

#28 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 13:24

To ze neni podstatne? To naopak znamena, ze te to prihlasilo.

 

externi prohlizec zjevne nefunguje kvuli vyopnutym starsim protokolum. Ale to je jedno, prihlaseni pres interni prohlizec zjevne funguje! Problem tedy bude nekde jinde. Fakt tam neni jeste nejaky dalsi TXT soubor?

 

a vyrobil se ti nejaky soubor v c:\Users\<uživatel>\AppData\Local\GeoGet\ ? Ma tam Geoget prava zapisovat? (treba kvuli nastaveni W10 a jeho ochrany proti ransomware)


  • 0

#29 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 14:09

C:\Users\jmeno\AppData\Local\GeoGet\gclive.F061D356.ini existuje, má cenu zveřejňovat jeho obsah?

 

C:\Users\jmeno\AppData\Roaming\GeoGet\temp\20210121-140555-101_AUTH.txt je jedinný soubor, který tam existuje.

Pro jistotu jsem ještě teď zkusil znovu odinstalovat GeoGet, smazat všechno z AppData a znovu nainstalovat. A stále stejný průběh. Po schválení to jakoby problikne a zobrazí se mi zpátky login formulář :-(


Tento příspěvek byl upraven od JereGEO: 21 leden 2021 - 14:11

  • 0

#30 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 14:41

obsah nemusis zverejnovat, jen se podivejm jestli je v nem zapsany docela dlouhy access_token. (je tam ulozeny v zasifrovane forme)

 

pak si jeste zkontroluj na webu https://www.geocachi.../authorizations uplně dole, jestli tam máš ta zaškrtávátka tak, aby se autorizovane aplikace dostaly ke tvym osobnim informacim.


  • 0

#31 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 16:36

Ano, je tam dlouhý AccessToken= a RefreshToken=, ten je tak na jeden řádek

 

Na GC.COM mám neaktivní volbu "Do not share my personal information with Authorized Developer applications.". A zkusil jsem zaktivovat i tu druhou volbu "Allow Authorized Developer applications to share your geocaching activity with your Geocaching.com" - to jsem měl původně deaktivované, ale podle popisu si myslím, že to není potřeba.

 

Mezi App Authorizations jsem měl i GeoGet. Zkusil jsem tu autorizaci zrušit. V GeoGetu jsem se zkusil nalogovat a je tam uvedený zpět, mezi autorizovanými aplikacemi.... Takže zjevně nějak ta autorizace projde. Ale nedostane se už jakoby zpět potvrzení do GeoGetu, který mi znovu zobrazí přihlašovací formulář...


  • 0

#32 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 19:44

jeste zkus ten gclive soubor u sebe smazat a pustit geoget znovu. Jeslti se tam po pokusu o prihlase i znovu vytvori, a bude mit v sobe ten access i refresh token, tak opravdu autorizace prosla, dokonce se i ulozila, ale z nejakeho zahadneho duvodu si geoget mysli, ze autorizovany neni. :-o


  • 0

#33 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 21:41

Smazal jsem, vytvořil se znovu, obsahuje token :-)


  • 0

#34 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 22:26

Ale furt nefunguje, předpokládám.
Zkusím zrevidovat kód, co by to mohlo způsobovat.
  • 0

#35 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 21 leden 2021 - 23:27

Ne, nefunguje bohužel. Ale díky


  • 0

#36 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 22 leden 2021 - 20:36

Naprostou hloupa otazka - opravdu nemas zapnuty offline rezim Geogetu? (Nastroje -> přepnout offline režim - konektor v ikonce musi byt spojeny a ne rozpojeny...)

 

Pokud je to OK, tak se mi, prosim, jeste podivej do nastaveni, jeslti tam mas vyplnene spravne uzivatelske jmeno na geocaching.com. Nebo je to prazdne?

A v tom gclive INI jsou jen ty tokeny, nebo i neco navic, treba username a usertype?


  • 0

#37 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 22 leden 2021 - 21:46

Off-line režim není zapnutý. Když jsem ho teď zkusil zapnout, tak mi to napsalo vyloženě chybu Unable connect to Geocaching API server! You have enabled Offline mode! Check Geoget Tools menu, please.

 

Uživatelské jméno v nastavení mám vyplněné.

 

V gclive.F061D356.ini mám toto:

[info]
datadir=C:\Users\user\AppData\Roaming\GeoGet

[gclive]
usertype=-1
username=
CacheLiteLimit=10000
CacheLiteTimeout=1440
CacheLiteTS=0
CacheLiteLeft=0
CacheLimit=3
CacheTimeout=1440
CacheTS=0
CacheLeft=0
RateLimit=30
AccessToken=v//N4xB5kWj0... (zbytek jsem smazal)
RefreshToken=27H5CAJWf... (zbytek jsem smazal)
MyFindsTS=30.12.1899


Tento příspěvek byl upraven od JereGEO: 22 leden 2021 - 21:51

  • 0

#38 HaLuMa

HaLuMa

    Autor Geogetu

  • Members
  • PipPipPip
  • 14 534 příspěvků(y)

Publikováno 30 leden 2021 - 10:50

Pořád mi to nedává smysl... prosím, stáhni si https://www.geoget.cz/file/geoget.exe a dej ho místo toho nainstalovaného. Pak v Geogetu v nastavení -> rozšířené zapni geoget.debug na 1. Restartni Geoget a zkus se přihlásit.

 

V datovém adresáři by ti to mělo udělat soubor debug.log, který mi pošli soukromou zprávou. Snad mi to napoví, co divného se u tebe děje.

 

Díky.


  • 0

#39 JereGEO

JereGEO

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 52 příspěvků(y)

Publikováno 30 leden 2021 - 13:31

Máš to ve zprávě, děkuji


  • 0

#40 Cubky

Cubky

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 39 příspěvků(y)

Publikováno 03 červenec 2021 - 13:47

Pořád mi to nedává smysl... prosím, stáhni si https://www.geoget.cz/file/geoget.exe a dej ho místo toho nainstalovaného. Pak v Geogetu v nastavení -> rozšířené zapni geoget.debug na 1. Restartni Geoget a zkus se přihlásit.

 

V datovém adresáři by ti to mělo udělat soubor debug.log, který mi pošli soukromou zprávou. Snad mi to napoví, co divného se u tebe děje.

 

Díky.

Vyresili jste nakonec co tam bylo za problem? Mam totiz uplne stejne chovani geogetu - prihlaseni projde, geoget autorizuji, vrati me to na prihlaseni.


  • 0




3 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama