Parkis napsal/a:
Navigaci zároveň silniční a pěší umí v pohodě třeba mapa z openstreetmap.cz (alespoň teda v basecampu, v navigaci jsem to nezkoušel), takže technicky možné to určitě je.
Akorát TOPO2013 žene tu "optimalizaci" pro chodce až tak do extrému, že radši odstranili routovaci data ze silnic aby to na ně nedejbože někoho nevedlo. V kombinaci s tím že půlka lesních cest tam routovací není je výsledek takový jaký je...
Openstreetmap sice ma funkcni auto profil vs pesko profil, jenze nezna priority, tj. natvrdo chodce zene tam kde je to nejrychlejsi. Pokud je pro chodce moznost jit 1km po silnici nebo 1.2km lesem, tak OSM te poslou po silnici.
TOPO2013PRO te posle v dane variante radsi lesem, ale aby byl schopen dosahnout tohoto algoritmu museli si nejak pohrat s parametry silnic obecne (odebrat jim prioritu) a mapa uz pak neni pouzitelna pro auto.
Myslim ze se to vraci k tomu ze Garmini navigacni engine nepocita s tim ze bych nekdo (turista) mel zajem jit jinou nez nejkratsi/nejrychlejsi cestou. A aby Picodas tohoto (pro Garmin nepredvidaneho) algoritmu dosahl, tak museli umele snizit prioritu silnic ktera se asi nastavuje globalne a nejen pro jednotlive profily.
Stejne podle me funguje CYKLO algoritmus, tj. preferuje se mirne delsi cyklostezka pred silnici, ale pokud uz je cyklostezka vyrazne delsi, tak se silnice prece jen pouzije. Proste silnice ma obecne nejaky globalni koeficient nepreference.