Jo a nevím jetli to s tím má souvislost ale nejdou mi aktualizovat keše v cgeo :-(
Mám pocit, že tohle trochu v tom původním dotazu zapadlo. Předpokládám, že problémy s prohlížečem máš na počítači a aktualizovat keše v c:geo ti nejde na telefonu. A to jseš připojenej přes stejnou wifi, nebo ti to nejde aktualizovat ani jinde (např. při připojení přes data)?
Nemůže to být tím, že ti GS nějak odříznul přístup (tvému uživatelskému jménu), protože zjistil porušení Terms of Use, ke kterému s c:geo může klidně dojít (taková „aktivní mapa“ nebo třeba aktualizace většího počtu keší najednou musí být přímo krásný příklad velkého načítání)? A „vyřešil“ to nastavením tvé IP adresy do nějakého jejich blacklistu, který se projeví touto hláškou?
Takže bys mohl udělat ještě jeden test:
Zkus si v prohlížeči mobilního telefonu načíst stránku keše, která ti nejde. Ideálně, pokud budeš připojen z jiné sítě, než z počítače. Takže buď se odpojit od wifi a jít přes data, nebo se jít připojit do nějaké jiné sítě (v práci, ve škole, v obchodním centru, u kamaráda, ovšem radši ne u treslopatos). Taky můžeš zkusit načíst stránku z počítače v jiné síti (opět: škola, práce, veřejný internet), ale chtělo by to, aby ses přihlásil pod svým jménem.
Pokud ti to z jiné sítě půjde, pak bude problém nejspíš opravdu pouze s tvojí IP adresou. Pokud ti to z jiné sítě taky nepůjde, pak je problém u tvého účtu a patrně přímo na GS.
Ještě poznámka: Radši bych to zkoušel otevřít prohlížečem v mobliu, jak píšu, a ne přes c:geo, protože se nedá vyloučit, že po aktualizaci webu zase c:geo nějakou dobu nebude fungovat nikomu. Já ho nepoužívám, tak to nevím.