
Nová loterie Českých drah: pojedeš - nepojedeš aneb příběh ze života obyčejného kačera
#21
Publikováno 21 May 2013 - 21:36
#22
Publikováno 21 May 2013 - 21:39
#23
Publikováno 21 May 2013 - 22:10
#24
Publikováno 21 May 2013 - 22:11



#25
Publikováno 21 May 2013 - 22:30
Citace
Smogeo napsal/a:
kdo nakládá bicikl do vagónu aby tak překonal vzdálenost jediné vlakové zastávky, je buď opilý, nebo pod vlivem drog
Nebo mají ty zastávky docela velký rozdíl v převýšení :-)
Miroslav Kolombo, k.t.
Garmin Oregon 600
N50 45.701 E015 05.508
ICQ: 343-044-770
kolombo@kolombo.cz
#26
Publikováno 21 May 2013 - 22:48
Citace
To nebyl zrovna tento případ. Ale 30 km tam, 30 km zpátky, to je 60 km navíc a to ne každý (kupř. já) v pohodě zvládne.kolombo napsal/a:
Nebo mají ty zastávky docela velký rozdíl v převýšení :-)
#27
Publikováno 21 May 2013 - 23:11
#28
Publikováno 22 May 2013 - 0:31
#29
Guest_Ištván_*
Publikováno 22 May 2013 - 1:01
Citace
Sablunka napsal/a:
Nedávno se mi stalo, že když jsem jela rychlíkem, tak mi průvodčí řekl, že v tom vagonu v kterém sedím, se nepřepravují psi. Ať jdu do vedllejšího. Mimochodem, ten byl úplně stejný jako ten první..... Můj pes ležel v tašce a nic nedělal. Spolucestující byli v šoku a ptali se stejně jako já, co to je za novinku. Bez odpovědi samo. Sbalila jsem tašky, batoh a psa a musela se štrachat do druhého vagonu, kde byla jiná průvodčí a ta nic neříkala. Někdo má taky podobnou zkušenost a nebo slyšel o šílenosti, že pes v tašce se nepřepravuje v jednom vagonu ale v druhém jo?
Nebyl to náhodou vůz pro matky s dětmi? Tam je takový požadavek oprávněný. Jen škoda že to neřekl s odůvodněním, že...
#30
Publikováno 22 May 2013 - 4:55
#31
Publikováno 22 May 2013 - 5:03
Citace
Přeprava psů, vyjma vodících psů nevidomého držitele průkazu ZTP/P a asistenčních psů, je vyloučena ve vozech 1. třídy, v restauračních vagonech, ve vagonech (oddílech) vyhrazených pro přepravu cestujících s dětmi do 10 let, v tichých oddílech a je omezena v lůžkových a lehátkových vozech.
A je to tak správně. Příště na to pozor, dveře takových to vagónů jsou zřetelně označeny značkou dítěte na matčině klíně.
To, že jsou vagony jinak vybavením stejné ... inu nevím. Dokud je nezrenovují, tak to většinou bývají ty nejhorší nejstarší vagony.
Sony Xperia Tipo ST21i - aDrake Plus
#32
Publikováno 22 May 2013 - 5:08
Citace
Jen co Tě potkám tak Tě nakopu!!shaman3 napsal/a:
Tihle lidi s čoklama, ti jsou vůbec divní, tahat čokla do vlaku, to je týrání zvířat a obtěžování spolucestujících. Ještě že vlakem nejezdim. Ale poslední dobou jsem si všiml, že se stává módou těhle čoklovodičů, že si voděj čokly i na úřady (dovnitř), nebo dovnitř do restaurace, to opravdu není normální, potřebovali by nejspíš někam nakopat.
#33
Publikováno 22 May 2013 - 6:35
#34
Publikováno 22 May 2013 - 6:53
Citace
Já mám s polskými drahami zkušenosti dobré. Jezdím s kolem už několikáty rok po sobě napříč přes Polsko k Baltu a zpět a naprosto v pohodě. Loni na mě dokonce čekal ve Varšavě 15 minut rychlík intercity do Gdaňska. Průvodčí z mého vlaku, když při kontrole na jízdence viděla, že tam přestupuji na ten intercity a že ho nestíháme, tak to vytelefonovala, že na mě fakt čekal. A navíc v intercity, když jsem jel z výchozí stanice, tak bylo občerstvení zadarmo.d-n napsal/a:
Pokud se jedná o Polsko, tak tam není radno se divit vůbec ničemu, protože tam je železnice totálně v rozkladu.
A dokonce vloni jsem za kolo ani nic neplatil, ty roky předtím to byl tuším jeden nebo dva zloté.
#35
Publikováno 22 May 2013 - 8:47
Citace
Tak jako tak platíš za kolo jako spoluzavadlo na jeden den nebo 2 vlaky 50 Kč. Takže ve výsledku, pokud jedeš vlakem Ostrava - Břeclav s Lidlenkou za 200, tak za to, že sebou vezmeš kolo, zaplatíš navíc 120 Kč! To mi opravdu zadarmo nepřijde ani omylem... Ono ve své podstatě platíš za to kolo hned 2x - jednou klasických 50 Kč, podruhé rezervaci na kolo + místenku (jeden vlak 35 Kč). A nedejbože kdybys jel někam dále a musel využít více takovýchto spojů s povinnou rezervací - platíš za každý vlak zvlášť...Vláček napsal/a:
Jistě, že není technický problém něco rozdávat zadarmo. Každý druhý eshop to tak dělá, že?
#36
Publikováno 22 May 2013 - 10:03
#37
Publikováno 22 May 2013 - 11:01
Citace
Vzhledem k tomu, že i na IN25 stojí zpáteční jízdenka Ostrava-Břeclav 345 Kč, tak je těch 120 Kč relativně dost. Ideální stav - rezervace zdarma a dobrovolná, taktéž místenka bez níž si tu rezervaci nepořídíš. Tak jako tak má ČD za kolo navíc 50 Kč a zrovna v tom exprese Břeclav - Ostrava na ta kola nemáš šanci vidět, takže buďto musíš stát u nich nebo doufat, že ti je nikdo neukradne...d-n napsal/a:
Ano, přeprava kola expresem z Ostravy do Břeclavi a zpět stojí 120 Kč. Zdá se ti to hodně? V Německu by stála jedna cesta 9 eur, v Rakousku 10 eur, Když nebude povinná místenka, tak zase budeš řvát, když se tam nevejdeš jako Myškin...
#38
Publikováno 22 May 2013 - 11:12
Citace
d-n napsal/a:
Ano, přeprava kola expresem z Ostravy do Břeclavi a zpět stojí 120 Kč. Zdá se ti to hodně? V Německu by stála jedna cesta 9 eur, v Rakousku 10 eur, Když nebude povinná místenka, tak zase budeš řvát, když se tam nevejdeš jako Myškin...
No jasně... Akorát bys to mohl přepočítat v poměru k jejich/našim výplatám

Do vlaku dnes lezu také jen v případě najvyšší nouze. A v rámci svých nervů zásadně bez kola, i když na něm normálně jezdím, a to dost... Jenom si prostě volím trasy, kde vlak jako dopravní prostředek vůbec nefiguruje

#39
Publikováno 22 May 2013 - 11:25
#40
Publikováno 22 May 2013 - 11:35
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů