Kdyz mas databazi kesi, neni problem vytvaret jakekoli seznamy - jen musis umet ty vlastnosti nejak definovat. Rika se tomu (v databazich) filtrovani. V prislusne aplikaci definujes filtr potrebnych vlastnosti (napr. kesky, ktere maji atribut plavani) a pak zobrazis kesky, ktere tomu odpovidaji.
Druhou moznosti je vytvaret si explicitni seznamy podle GC kodu kese. To ale znamena, ze ti nekdo musi rict "tato keska ma takoveto vlastnosti", tobe ty vlastnosti zapadaji do nejake tve skupiny a rucne si tu kesku na jeden ze svych seznamu (soubory *.ggt, seznamy vybranych kesi) zaradis. Pocet seznamu a pocet kesi v kazdem z nich neni nijak omezen.
Pouzivat GG i c:geo spolecne neni asi problem, jsou lidi, kteri to pouzivaji (a jeste k tomu a:Drake). Jen je treba si uvedomit, ze kazda aplikace ma za ukol neco jineho. Pak muzes vyuzivat vyhod vsech aplikaci s tim, ze musis zajistit jejich sdileni dat (mezi GG a c:geo asi jedine GPX soubor, mezi GG a a:Drake je mozne proste zkopirovat celou databazi).
Co se tyka "databaze odlovenych krabic", je to zjednodusena uloha "sprava bodu" (resp sprava kesi) a tedy vec, kterou zvlada GG naprosto bez problemu, protoze presne k tomu je urcen.