Pokud někdo udělá wigo, kde to při nějaké chybě nebo události "chcípne" a musí se začít od začátku, pak velmi prosím, aby to napsal (nejlépe velkými červenými písmeny) na začátku listingu a nikoliv aby to člověk zjistil až po spuštění v terénu. Abych dopředu věděla, že na to wigo vůbec nemám chodit. Děkuji. Zvlášť když je to někde daleko od domova a člověk má omezené množství času, tak jsou tyhle nápady ownerů fakt na zabití.

Jak udělat Wherigo Cache?
#22
Publikováno 25 červenec 2016 - 7:08
#23
Publikováno 25 červenec 2016 - 7:25
To už asi trošku snesitelnější. Taky osobně nemám rád pokud po nějakých x kilometrech ti najednou dojdou životy a musíš začít znova. Co jsem se nanadával když jsme lovili Hans Hagena. Měli jsme 5 přístrojů a dohrát se nakonec podařilo jen na jednom jediném.
#24
Publikováno 25 červenec 2016 - 7:51
Sám mám ve svém wigu podobné "trestné" kolečko. A zatím si nikdo nestěžuje. Hledáš něco v parku, když odpovíš špatně, projdeš si park ještě jednou, abys mohl znovu odpovědět... A mám tam i jiné. Podle mě jde o to, jak je wigo zábavné, případně jak je dlouhá ta oklika.
#25
Publikováno 25 červenec 2016 - 7:51
A jak nahlizite na Wiga co maji nekolik linii ( treba i dalkovych) v navaznosti na rozhodnuti uzivatele. Nebo napriklad pokud nemas zivot pujdes oklikou.
Když jde víc lidí, tak je hezké si vyzkoušet, jak se chovají různé varianty. Ale měly by se vždycky rychle zase spojit
#26
Publikováno 25 červenec 2016 - 8:18
Po poměrně bohatých zkušenostech s wigem jsem rezignoval téměř na vše. Možná, pokud je v Praze a blízkém okolí, tak to funguje trochu jinak, ale jinde je to obrovský problém. S každým dalším publikovaným wigem úroveň penalizace snižuju až téměř na nulu, obtížnost úkolů v terénu musí být tak druhá třída ZŠ a určitě u toho nepoužívat internet. Nestavět příběh na dialozích a nápovědách v nich .... Prostě jednoduché, nezáludné a rozumě dlouhé. Kromě takovejch srandiček, jako kreslení domečku na hřišti musí člověk přímo v terénu odladit zóny a příběh. I u takového jednoduchého wiga jako je "stroj času" u Zbuzan, jsem byl v terénu 4x. "lovci krokodýlů" potřebovali před publikací 12 návštěv (cca 80 km nachozeno) a po publikaci ještě další 4. Přesto jsem ho nakonec archivoval, protože bylo příliž těžké. Rok práce s přípravou, čistých 200 hodin programování v prde.....li. Další problém je "padavost" samotného produktu a samozřejmě i strojů. To že v kódu sekneš nějaký problém je normální. Pokud si píšeš vlastní funkce v LUA, tak je to skoro jisté. I takovej mistr jako je MAXINOHA má ve vzorovém projektu pohyblivých zón logickou chybu. Tam není ošetřená možnost, že se vygeneruje zóna na stejné místo a ty stojíš jako trubka a navigace nic nedělá. Stačí sice ze zóna odejít a vrátit se, ale koho to napadne. Přiznám se, že po nepříliž dobrých zkušenostech s psaním kódu v LUA, používám pouze systémové proměnné a na zbytek mi stačí to, co urwigo nabízí. Další zádrhel je "padavej" hráč. Rozumím tím, telefon nebo navigace bez údržby s vybitejma baterkama, u Oregona zapnuté trasování ... On si prakticky nikdo nepřečte listing, aby věděl jak to wigo vlastně hrát. Možná je můj příspěvek trochu depresivní, ale je potřeba si říci, že wigo je nejnáročnější keš na přípravu (čas) a výsledek je hodně nejistý. Hráčů jako je JACKA je spousta a když pak v logu místo případné sebekritiky dostaneš pojeb za to, že sis dovolil ... a zase na začátek ... a bla bla bla ..... a to se ti na takové wigo můžu vys..... a ty jsi taky úplně blbe....... Jediné spolehlivé řešení je za případnou chybu se hráči hned omluvit a nabídnout mu správnou odpověď (ano opravdu to dělám) a pustit ho dál. :-)
#27
Publikováno 25 červenec 2016 - 9:30
Je dobre vedet, ze umrti neni zrovna popularni. A jak nahlizite na Wiga co maji nekolik linii ( treba i dalkovych) v navaznosti na rozhodnuti uzivatele. Nebo napriklad pokud nemas zivot pujdes oklikou.
Jak píše Vláček - tohle bude problém, pokud bude víc hráčů a víc strojů. A vzhledem k padání aplikace se u wiga vždy pokud možno používá více strojů. Někdy i jeden stroj v levé a druhý v pravé ruce.
#28
Publikováno 26 červenec 2016 - 6:54
#29
Publikováno 26 červenec 2016 - 7:39
Ono zjišťuji, že obecně wherigo moc lidí neloví. Přece jen na něj je potřeba přístroj a spousta lidí asi wherigo moc hrát neumí :-(
#30
Publikováno 26 červenec 2016 - 7:59
Tak ten pristroj dneska ma uz skoro kazdy.
Strach z padu/spatne napsane cartridge a nedohrani je druha vec a teprve treti moznost bych videla v lidech. Ono si to taky chce vybrat do zacatku neco snadneho, aby se clovek rozkoukal.
#31
Publikováno 26 červenec 2016 - 8:38

#32
Publikováno 26 červenec 2016 - 9:44
... ze minimalne polovina hracu si wherigo rada zahraje a ctvrtina by ho sla i bez kese...
! z hlasujicich ! Nemyslim, ze ten vzorek je nejak vyznamne relevantni. Myslim, ze vetsina lidi tu na foru vubec neni. A ti, co odpovidali, jsou spis technicky zdatnejsi proti tem, co jsou v bezne kacerske populaci.
Tento příspěvek byl upraven od gord: 26 červenec 2016 - 9:45
MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- Combine - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)
- Náhrada GJ legálními postupy
#33
Publikováno 26 červenec 2016 - 9:59
! z hlasujicich ! Nemyslim, ze ten vzorek je nejak vyznamne relevantni. Myslim, ze vetsina lidi tu na foru vubec neni. A ti, co odpovidali, jsou spis technicky zdatnejsi proti tem, co jsou v bezne kacerske populaci.
Kouknul jsem na wheriga tady poblíž a odlovů mají poměrně dost. A taky mají poměrně dost FP, takže určitě stojí za tu práci na nich.
#34
Publikováno 26 červenec 2016 - 10:51
Ja to nepsal kvuli tomu, abych nekoho odradil od tvorby, ale jen aby se neprecenoval vyznam toho hlasovani tady. Ja si Wigo zahraju rad (pokud to neni nejaka silenost). A pro jistotu hraju soucasne na telefonu a na Garminu. :-)
MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- Combine - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)
- Náhrada GJ legálními postupy
#35
Publikováno 26 červenec 2016 - 11:55
! z hlasujicich ! Nemyslim, ze ten vzorek je nejak vyznamne relevantni. Myslim, ze vetsina lidi tu na foru vubec neni. A ti, co odpovidali, jsou spis technicky zdatnejsi proti tem, co jsou v bezne kacerske populaci.
Kouknul jsem pro porovnání na jedno jednoduché wherigo (projet cyklostezku) a tradičku tamtéž, obojí podobně staré. Wherigo má třetinu návštěv, což je hodně slušné.
#36
Publikováno 05 únor 2017 - 10:34
Jelikož odkaz na blog z první stránky nefunguje, protože byl smazán po nějakých rozepřích, dovolil bych si vložit sem jiný odkaz na blog stejného autora. Snad se tím autora nedotknu, když zde otevřu jinou cestu k informacím pro další zvědavce.
Předvčírem jsem zdolal v Praze jednu hezkou wherigovku a myslím, že bych snad dovedl udělat nějakou jednoduchou procházku i u nás v městečku. Sice se možná zdá troufalé po jedné vyřešené wherigovce chtít zakládat svoji, ale případné skeptiky uklidním tím, že:
a) nebudu se určitě pouštět do nějakých složitých dobrodružných her. Pro začátek postačí obdoba jednoduché lineární multiny.
b ) svoje nápady dotahuju do konce zřídka, čímž se nebezpečí vzniku nějaké zmršenosti taky zmenšuje :-)
c) zcela jistě si budu objednávat betatest.
Jinak jsem toho názoru, že by svoji wherigo keš mohlo mít každé město, ve kterém je něco k vidění. Udělat nějakou průvodcovskou trasu pomocí multikeše sice taky jde a je to asi jednodušší, ale musím říci, že ne vždycky mě baví počítat nějaké šprušle v zábradlí, okenní tabulky, komíny na střeše, písmena v pamětní desce a následně ještě nějaký hnusný megavzorec, jehož výsledek vám v Geochecku neprojde ani po páté opravě, takže nakonec musíte jít hledat někam na poloslepo nebo odtáhnete s nepořízenou :-)
Tento příspěvek byl upraven od Whyski: 05 únor 2017 - 10:35
#37
Publikováno 05 únor 2017 - 13:17
Takze k tvemu bodu


#38
Publikováno 05 únor 2017 - 13:20
Zkus napsat a uvidi se, ale ono je popravde napsat a napsat. Spatne napsana cartridge je obcas docela peklo a minimalne pro mne spise za trest.
Ne kazdy je proste schopny psat "programy" a nic na tom nemeni ze urwigo je snadne. Ne kazdy je schopnej osetrit vsechny logicke moznosti (tedy i zdanlive nelogicke chovani hrace). Je k vzteku, kdyz po hodine hrani skoncis, protoze autor neosetril nejakou moznost nebo s ni proste nepocital. Pripadne mu ve hre zustane logicka chyba, protoze betatester neproveril vsechny moznosti. Treba GC2A355 jde vetsine dohrat, ale beda, pokud hrac opusti predposledni zonu a nespocita predtim kod na zamek k finalce. Autor pri opusteni zony overuje misto uspesneho spocitani kodu overuje podminku z predchozi zony a ta je splnena vzdy. Takze po opustnei se zobrazi zona s finalkou a hrac uz se postup vypoctu nedozvi, natoz aby kod overil.
Jinak doporucuju si nastudovat seznam bugu, aby jsi se jim vyhnul rovnou a nemusel to dodatecne predelavat.
#39
Publikováno 05 únor 2017 - 19:44
Tak po půldenním vejrání do manuálu z odkazu a hraní si s Urwigem se mi zdá, že jsem takový ten úplný základ pochopil. Ale fuška to bude, aby to k něčemu vypadalo. Na druhé straně by mě ta tvorba mohla bavit a to jde především, že ano. Zatím si plácám dohromady jen takovou soukromou testovací blbůstku kolem baráku. Někdy letos by mohla vyjít nová keš, když to dobře půjde
#40
Publikováno 06 únor 2017 - 8:10
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů