Díky za Beta-testing. Už je na Google Play
WhereYouGo - budoucnost
#302
Publikováno 25 duben 2016 - 15:06
My taky děkujeme.
#303
Publikováno 16 březen 2017 - 1:26
Ahoj,
publikoval jsem novou verzi WhereYouGo 0.9.1 (v Google Play zatím ve fázi Beta).
https://play.google....roid.whereyougo
-
Při startu aplikace požádá o udělení práv na polohu a zápis. To by mělo vyřešit některé problémy se čtením cartridgí na novějších Androidech.
-
Vhodnější zpráva pokud nejsou nalezeny žádné cartridge. Informuje o možnosti změny složky a o problematice SD karet v Androidu.
-
Ukládací tlačítko zobrazí nabídku se sloty.
-
Po kliknutí na bod na mapě se zobrazí dialog s vybíratelným textem. To umožní kopírování souřadnic.
-
Doplněna slovenština (může obsahovat stopové prvky češtiny )
-
Chyby jsou zaznamenávány do souboru "error.log".
Tento příspěvek byl upraven od biylda: 16 březen 2017 - 20:00
#305
Publikováno 16 březen 2017 - 10:19
Za druhé — s tím ukládáním do slotů přes tlačítko to je super. Na mém telefonu sice šlo vyvolat toto menu dlouhým stiskem systémového tlačítka, ale ne u všech to jde. Takhle je to úplně parádní.
Za třetí — další super věc je ukládání chyb do souboru error.log. Od té doby, co na nových nerootnutých Androidech nefunguje CatLog, se nedalo k chybám dostat. Takhle je to super.
Za čtvrté — kam si radši přeješ psát případné připomínky? Sem do fóra, nebo přímo na Google Play jako poznámky pro vývojáře?
Já bych měl hned něco týkající se ukládání a napíšu to zatím sem. Předestírám, že tento „problém“ se vyskytoval už v předchozí verzi (možná i ve všech předchozích), takže se nejedná o nic nového, ale možná je vhodný čas to zmínit.
1. Ukládání pozice někdy trvá strašně dlouho. Doba závisí na velikosti cartridge, tedy na velikosti ukládaných dat. I tak se mi zdá, že uložení trvá dlouho neúměrně tomu, jak rychle se pak uložená pozice načte. Je jedno, jestli se ukládá do „hlavního“ slotu nebo do číslovaného (bodejť by ne, když je to stejná operace, že). Teď mě napadá, že se do toho asi promítne i vytvoření záložní kopie původního souboru.
Pro představu: Cartridge, u které GWC soubor má velikost 3,5 MB, se ukládala 2'24" a výsledný OWS soubor měl velikost 1,1 MB. Načtení uložené pozice však trvalo jen 2 sekundy. Naproti tomu cartridge o velikosti 1,4 MB se ukládala 0'27" a výsledný OWS soubor měl velikost 171,7 kB.
WhereYouGo používám na telefonu Lenovo Vibe P1, Android verze 6.0.1, RAM 2 GB, nerootnutý, data ukládám do „/storage/emulated/0/Android/data/menion.android.whereyougo/files/“, což se v telefonu identifikuje jako „Karta SD“, ale mělo by to být interní úložiště telefonu. Když jsem však umístil adresář do „/storage/0000-0000/Android/data/menion.android.whereyougo/files/“, což se identifikuje jako „USB“, což by měla být externí SD karta, výsledek byl prakticky stejný — doba uložení té velké cartridge byla 2'18".
Nevím, jestli je to poplatné telefonu, nebo jenom velikosti cartridge, ani netuším, jestli se s tím dá něco dělat nebo ne. Zmiňuji to tady, protože mě to docela trápí, tak jestli by ses nemohl podívat na to, jakým způsobem se soubory ukládají. Případně, jestli bys neměl nějakou radu, jak to urychlit třeba nějakým nastavením telefonu nebo tak.
2. S předchozím bodem souvisí i následující nepříjemnost. Když se v nastavení zaškrtne „Automaticky ukládat hru“ a člověk se přepne na jinou aplikaci a pak se vrátí zpátky do WhereYouGo, dojde k následujícímu chování: WhereYouGo v té chvíli ukládá hru, jenže tato situace není nijak signalizována, a pokud se jedná o velkou cartridge, může to trvat i několik minut. Ve hře je však možné provádět nějaké operace, např. si rozkliknout detaily nějakého objektu (zóna, věc apod.). Takže to z pohledu hráče vypadá, že to normálně funguje. Pokud se ale klepne na tlačítko příkazu, nic se nestane — má se např. zobrazit zpráva a ta se už nezobrazí. Hráč si myslí, že špatně klepnul, tak to zopakuje, někdy i několikrát. Až ukládání skončí, začnou se zobrazovat zprávy, které byly předtím naklikány, a to někdy i vícekrát po sobě.
Vznikne tak chaos, který může hru docela dobře položit. Nejhorší situace nastane, pokud hráč dá ukončit cartridge, ještě než to automatické ukládání skončí, a zároveň dá uložit. Tím si spolehlivě rozbije ukládaný soubor a zbyde mu pouze ten záložní (aspoň něco). Tohle mě docela trápilo při testování mého wheriga, než jsem přišel na to, proč se tak děje.
Myslím si, že by v případě tohoto automatického ukládání bylo ideální, pokud by WhereYouGo zobrazovalo okno o ukládání, stejně jako když se ukládá normálním způsobem. Nebo to nějak ošetřit.
3. Při pokusu o uložení hry (teď již v té beta verzi) při ukončování cartridge (po odpovědi „Ano“ na dotaz o uložení) to trvalo dlouho (výše uvedený čas) a skončilo to chybovými hláškami. Hra se ale asi uložila v pořádku, protože se dala následně načíst. Díky souboru error.log můžu přidat tyto chyby:
2017/03/16 08:23:18 [WUI] showError(you hit a bug! please report at openwig.googlecode.com and i'll fix it for you! java.lang.NullPointerException: Attempt to read from field 'java.io.PrintStream cz.matejcik.openwig.Engine.log' on a null object reference) 2017/03/16 08:23:18 [WUI] showError(you hit a bug! please report at openwig.googlecode.com and i'll fix it for you! java.lang.NullPointerException: Attempt to invoke virtual method 'java.lang.Object se.krka.kahlua.vm.LuaState.call(java.lang.Object, java.lang.Object, java.lang.Object, java.lang.Object)' on a null object reference) 2017/03/16 08:23:18 [WUI] showError(you hit a bug! please report at openwig.googlecode.com and i'll fix it for you! java.lang.NullPointerException: Attempt to invoke virtual method 'java.lang.Object se.krka.kahlua.vm.LuaState.call(java.lang.Object, java.lang.Object, java.lang.Object, java.lang.Object)' on a null object reference) 2017/03/16 08:23:18 [WUI] showError(you hit a bug! please report at openwig.googlecode.com and i'll fix it for you! java.lang.NullPointerException: Attempt to invoke virtual method 'java.lang.Object se.krka.kahlua.vm.LuaState.call(java.lang.Object, java.lang.Object, java.lang.Object, java.lang.Object)' on a null object reference)Jinak je celá aplikace WhereYouGo super a jsem rád, že jsi se toho ujal. Udělal jsi velký kus práce. Ještě jednou díky.
Tento příspěvek byl upraven od mh.mail: 16 březen 2017 - 10:47
#306
Publikováno 16 březen 2017 - 11:53
Bude to taky ke stažení někde jinde pro nás exoty, co nemáme rádi Google Play ?
#308
Publikováno 16 březen 2017 - 12:34
#309
Publikováno 16 březen 2017 - 18:04
Bude to taky ke stažení někde jinde pro nás exoty, co nemáme rádi Google Play ?
Aneb: pro vás exoty, co milují napadený mobil.
Povolovat instalaci aplikací mimo Google Play je největší riziko, jaké můžeš na Androidu mít. Je to marný ....
Tento příspěvek byl upraven od ProKesTom: 16 březen 2017 - 18:05
#310
Publikováno 16 březen 2017 - 18:10
Aneb: pro vás exoty, co milují napadený mobil.
Povolovat instalaci aplikací mimo Google Play je největší riziko, jaké můžeš na Androidu mít. Je to marný ....
Neotřesitelná důvěra v Google Play . Je to marný, je to marný ...
#311
Publikováno 16 březen 2017 - 20:03
#312
Publikováno 17 březen 2017 - 8:09
2. S předchozím bodem souvisí i následující nepříjemnost. Když se v nastavení zaškrtne „Automaticky ukládat hru“ a člověk se přepne na jinou aplikaci a pak se vrátí zpátky do WhereYouGo, dojde k následujícímu chování: WhereYouGo v té chvíli ukládá hru, jenže tato situace není nijak signalizována, a pokud se jedná o velkou cartridge, může to trvat i několik minut. Ve hře je však možné provádět nějaké operace, např. si rozkliknout detaily nějakého objektu (zóna, věc apod.). Takže to z pohledu hráče vypadá, že to normálně funguje. Pokud se ale klepne na tlačítko příkazu, nic se nestane — má se např. zobrazit zpráva a ta se už nezobrazí. Hráč si myslí, že špatně klepnul, tak to zopakuje, někdy i několikrát. Až ukládání skončí, začnou se zobrazovat zprávy, které byly předtím naklikány, a to někdy i vícekrát po sobě.
Vznikne tak chaos, který může hru docela dobře položit. Nejhorší situace nastane, pokud hráč dá ukončit cartridge, ještě než to automatické ukládání skončí, a zároveň dá uložit. Tím si spolehlivě rozbije ukládaný soubor a zbyde mu pouze ten záložní (aspoň něco). Tohle mě docela trápilo při testování mého wheriga, než jsem přišel na to, proč se tak děje.
Jé... Konečně mi někdo rozumně vysvětlil chování mého pomalejšího telefonu, kdy se mi chová přesně tak jak píšeš až do nehratelnosti a padání. (Přepínám většinou do Locusu) Je to přesně popsané chování, které mne pokaždé dostane až do frustrace jak je to nehratelné... A přitom ostatním to nedělá a běží jim to normálně... Díky... :-)
P.S. Ono čím víc to blbne, tím víc dává člověk uložit aby o rozehranou hru nepřišel a tím víc si to asi vlastně zhoršuje...
Tento příspěvek byl upraven od petegeo: 17 březen 2017 - 8:12
#313
Publikováno 18 březen 2017 - 9:54
Za čtvrté — kam si radši přeješ psát případné připomínky? Sem do fóra, nebo přímo na Google Play jako poznámky pro vývojáře?
Sem do fóra
Cartridge, u které GWC soubor má velikost 3,5 MB, se ukládala 2'24" a výsledný OWS soubor měl velikost 1,1 MB. Načtení uložené pozice však trvalo jen 2 sekundy. Naproti tomu cartridge o velikosti 1,4 MB se ukládala 0'27" a výsledný OWS soubor měl velikost 171,7 kB.
S tak zdlouhavým ukládáním jsem se nikdy nesetkal. Nejspíš ani s tak velkým OWS souborem. Pošleš mi prosím zmíněné wherigo a OWS soubor? Zkus také provést test rychlosti čtení/zápisu. Pro představu, provedl jsem test pomocí aplikace https://play.google....m.a1dev.sdbench a dostal jsem následující výsledky:
- Sony Ericsson WT19i (2011) se skoro zaplněnou pamětí
Read 05.98MB/s Write 01.10MB/s - internal Read 11.87MB/s Write 03.44MB/s - SD card (class 4)
- Xiaomi Redmi 3s (2016) se skoro zaplněnou pamětí
Read 27.93MB/s Write 13.05MB/s - internal Read 22.00MB/s Write 07.70MB/s - SD card (class 10)
#314
Publikováno 18 březen 2017 - 11:04
Ahoj,
mockrát díky za odpovědi a za odkaz na benchmarkovou aplikaci. Nedopadl jsem tak hrozně:
- Lenovo P1a42, zaplněno tak z poloviny
Read 98,58 MB/s Write 39,88 MB/s - internal (docela mě ta čísla překvapují, ale píše to tak) Read 28,33 MB/s Write 11,01 MB/s - SD card (class nevím, nejspíš 10 EDIT: Potvrzuji, opravdu 10.) Copy 5047,80 MB/s - RAM
Odkaz na cartridge (gwc soubor): http://www.wherigo.c...01-8bfa84ec8691
Pro jistotu i odkaz na wherigofoundation.com: http://wherigofounda...ls.aspx?wg=WGXD
Na ows soubor ti pošlu odkaz SZ.
Pokud bys potřeboval se mnou něco probrat nebo nějaké další testy, piš asi přímo na e-mailovu adresu: gc krucánek i-mh.net.
Tento příspěvek byl upraven od mh.mail: 18 březen 2017 - 11:52
#315
Publikováno 18 březen 2017 - 11:49
Zmiňovaný GWC má velikost 3,5 MB, ale dvě třetiny z toho udělají média (obrázky a zvuky). Zkusil jsem udělat cartridge bez těchto médií a ta má 1,1 MB, což nepřekvapivě odpovídá velikosti uloženého souboru OWS. Ukládání opět trvalo 2'20".
#316
Publikováno 20 březen 2017 - 11:35
S rychlostí čtení/zápisu jsi na tom lépe než já, tak nevím, proč je to u WhereYouGo tak drasticky pomalé. Nicméně, podařilo se mi load/save zrychlit, tak snad to ten problém vyřeší. Na wherigu, které odkazuješ, jsem dosahoval těchto časů:
rok zařízení | load/save před | load/save po 2011 | 8/6 s | 5/2 s 2016 | 3/5 s | 1/0 s
Dále jsem přidal okno s průběhem při automatickém ukládání.
Testeři na Google Play by měli obdržet update.
#317
Publikováno 20 březen 2017 - 12:15
Tak tomu říkám RAPIDNÍ urychlení. Teď je to uloženo během vteřiny. Až jsem nechtěl věřit tomu, že se to fakt uložilo. Ale ověřil jsem si to a opravdu jo.
MOCKRÁT DĚKUJU, SUPER PRÁCE!!! A myslím, že nebudu sám.
#318
Publikováno 20 březen 2017 - 12:16
Test s Baziliškem, Blackview BV6000s, čtyřjádro, droid 6.0.
Uložení v první betě: 12s
Uložení v aktualizované betě: 1s
Tomu teda říkám zrychlení.
Člen týmu URNA - Útvar Rychlého NAlezení.
Lovem postižen na 100%.
#319
Publikováno 27 březen 2017 - 11:32
Ahoj,
publikoval jsem novou verzi WhereYouGo 0.9.2 (v Google Play zatím ve fázi Beta).
https://play.google....roid.whereyougo
-
Vstup lze naskenovat z QR kódu
-
Mapu lze vycentrovat na cíl
-
Vyřešen problém s vybíráním souboru s mapou na Androidu 7
-
Vylepšen Francouzský překlad
#320
Publikováno 27 březen 2017 - 11:46
Jseš ďábel, draku! Rychle jsem to vyzkoušel a funguje jak QR kód (dokonce to vzalo i dvojrozměrný čárový kód), tak vycentrování na cíl.
S výběrem mapy jsem problém neměl (ale mám Android 6, takže to je možná tím) a francouzštinu jsem taky nezkoušel
Myslím si, že WhereYouGo je teď úplně super aplikace, ona tedy byla vždycky, ale teď je ještě lepší. Díky moc.
(Teda nápady bych měl, ne že ne, to už by ale bylo z rodu „podej čertu prst...“: např. umožnit přehrávat videa, nebo alespoň animované gify, možnost zobrazit na jedné obrazovce více obrázků - to by se samozřejmě muselo dát nějak nastavit v projektu, aspoň pomocí lua kódu, no vždyť říkám, podej čertu prst... )
2 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů