Ona už není zakázaná reklama v listingu?
Konkrétně mě překvapila tahle http://www.geocachin...edmimilove-boty
Publikováno 16 duben 2014 - 14:06
Ona už není zakázaná reklama v listingu?
Konkrétně mě překvapila tahle http://www.geocachin...edmimilove-boty
Publikováno 16 duben 2014 - 14:16
Hm, můžeme hádat, jestli se podle formulací "naše...." jedná o prodejce nebo majitele firmy, co je vyrábí?
Neutrálně text rozhodně nevypadá, ale jako sportovní legrácka mi nevadí - na rozdíl od loňského propagování zájezdů jedné cestovky.
Tento příspěvek byl upraven od zvedavkanocni: 16 duben 2014 - 14:21
Publikováno 16 duben 2014 - 14:17
Používám a doporučuji a:Drake - nejlepší geocachingovou aplikaci pro Android!
Publikováno 16 duben 2014 - 16:34
Tento příspěvek byl upraven od Tiskar94: 16 duben 2014 - 16:36
Publikováno 16 duben 2014 - 17:08
Já myslím, že tenhle listing je naprosto v pohodě a klidně bych tam bral i klikací odkaz.
Ono by se to s tím tažením proti reklamě nemělo zase tak moc přehánět.
P.S. - A za mě osobně, když bude keška fakt dobrá, tak ať je klidně i reklamní (samozřejmě v nějaké rozumné míře).
Publikováno 16 duben 2014 - 17:33
Poté, co jsem musel u kešky věnované zapomenutému židovskému hřbitovu upravit klikací odkaz na databázi našich židovských památek, nedivím se již ničemu! A to, pozor, na udání kačera!
Mně jako komerční připadají keše věnované kapelám jako Wanstowky nebo Lucie, ale že by mi to vadilo? Určitě ne.
Tento příspěvek byl upraven od Trhac: 17 duben 2014 - 9:04
RACCOON TEAM
Věk je uveden kačerský, život před nálezem první keše neplatí…
Publikováno 16 duben 2014 - 19:34
Před časem jsem dělal v Krkonoších event, kdy jsme nesli plný pivní sud po sjezdovce na Žalý a nahoře na nás čekal jiný, parádně vychlazený. Z pivovaru jsem měl slíbený sud s pivem a pípu a na nošení sud s vodou. Jenže majitel pivovaru za to taky něco chtěl. Listing musel být naprosto neutrální, tak jsem to vyřešil logem pivovaru na CWGčku. Nebýt té možnosti, přišli bychom o parádní event.
Publikováno 17 duben 2014 - 8:57
Poté, co jsem musel u kešky věnované zapomenutému židovskému hřbitovu upravit klikací odkaz na databázi našich židovských památek, nedivím se již ničemu! A to, pozor, na udání kačera!
Mně jako komerční připadají keše věnované kapelám jako Wanstowky nebo Lucie, ale že by mi to vadilo? Určitě ne.
Tak tohle opravdu nechápu a fakt nerozumím ani zásahu revírníka - copak je snad databáze historických památek komerční odkaz??
Ne že bych chtěl přidělávat revírníkům práci ale tady bych se opravdu hodně hádal.
No a toho kačera - bonzáka snad ani raději komentovat nebudu ....
Publikováno 17 duben 2014 - 9:18
To abych se zacala bat toho, ze moji mysterku venovanou historii jednoho podniku u nas ve meste za chvili taky zatrhnou, protoze mam v listingu logo firmy, ktera vyrobu z casti prevzala....
Publikováno 17 duben 2014 - 9:35
Tohle si myslím není problém reklamy, ale omezování klikacích, aktivních odkazů vedoucích na jiné, podobné stránky - což databáze turistických odkazů může v širším slova smyslu být.
Jojo, teplý bonz lepší studený poluce.
...a neberte se tak vážně!
CITECKA Team: Pet a Čita a psice Miki von Mikolas
Publikováno 18 duben 2014 - 8:52
Před časem jsem dělal v Krkonoších event, kdy jsme nesli plný pivní sud po sjezdovce na Žalý a nahoře na nás čekal jiný, parádně vychlazený. Z pivovaru jsem měl slíbený sud s pivem a pípu a na nošení sud s vodou. Jenže majitel pivovaru za to taky něco chtěl. Listing musel být naprosto neutrální, tak jsem to vyřešil logem pivovaru na CWGčku. Nebýt té možnosti, přišli bychom o parádní event.
Poté, co jsem musel u kešky věnované zapomenutému židovskému hřbitovu upravit klikací odkaz na databázi našich židovských památek, nedivím se již ničemu! A to, pozor, na udání kačera!
Člověk se snaží dělat něco pro ostatní a místo toho, aby kličkoval mezi pravidly a příkazy...
Za chvíli už žádný zajímavý keše nebudou - jen tradičky s listingem "tady je a hotovo" - ty nic neporušujou...
Tento příspěvek byl upraven od sjirka79: 18 duben 2014 - 8:53
Publikováno 18 duben 2014 - 11:41
Tohle je vyloženě v pohodě. Proti naprosto jednoznačné sebepropagaci firmy Knorr v Liberci či Marius Pedersen v Hradci to je čajíček. To není ani reklama, ale nabubřelé předvádění.
I když keš "Popelari vsech zemi, spojte se", jak koukám, už to má taky sebou, ale ne kvůli komerčnímu obsahu.
Publikováno 18 duben 2014 - 12:17
Člověk se snaží dělat něco pro ostatní a místo toho, aby kličkoval mezi pravidly a příkazy...
Za chvíli už žádný zajímavý keše nebudou - jen tradičky s listingem "tady je a hotovo" - ty nic neporušujou...
Kdo chce, hleda způsob, kdo nechce, hledá důvod
Jenže když si někdo najde sponzora, tak to dostane sežrat zase od jiných plkalů...
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů