Stalo se mi, že jsem při registraci nového TB zřejmě potvrdila něco, co způsobilo, že TB byl vystavený někde v galerii a není možný jeho přenos nikým jiným než vlastníkem. Takže nálezce si ho nemůže zalogovat. Poradí někdo, co s tím? Díky.
Špatně registrovaný TB
#2
Publikováno 12 srpen 2014 - 21:51
Odškrtni políčko týkající se možnosti převední TB z inventáře do kolekce (nalezneš v editaci svého TB).
EDIT: Pokud je to tedy tohle, na TB jsou tu větší odborníci, než-li já.
Tento příspěvek byl upraven od KulisekW: 12 srpen 2014 - 21:51
#4
Publikováno 12 srpen 2014 - 22:08
Něco podobného se mi stalo loni, nakonec bylo nutné kontaktovat jeho majitele (z Dánska), aby jej virtuálně vyzvedl, abychom s ním poté mohli nadále putovat. Jestli je to ale stejný případ jako tenhle, to nevím.
Když ho jeho majitel virtuálně vyzvedne, tak se to tím nespraví?
#5
Publikováno 13 srpen 2014 - 5:23
Predfpokladam, ze bylo jen zaskrtnuto collectible pri aktivaci, pripadne jeste presunuto do kolekce.
Druha moznost je, ze registraci nemysli aktivaci, ale zalogovani nalezu a navic tam vlastnik nechal aktivni volbu collectible a nekdo si ho dal do sve kolekce, takze se neda logovat vyzvednuti a vlozeni. Pokud je v jeji kolekci, muze ho snadno z kolekce vyjmout. Pokud je v kolekci nekoho jineho, tak muze jen dotycny nebo vlastnik geocoinu tim, ze zrusi zaskrtnuti volby colletcible.
Co nastalo bez vice informaci nelze rict...
#6
Publikováno 13 srpen 2014 - 6:54
Aby bylo možno poradit, bylo by dobré uvést, o jaký TB se jedná, tj. jeho referenční (NE trackovací) číslo.
#7
Publikováno 13 srpen 2014 - 19:31
U TB není zaškrtnuto, že patří do kolekce. Jde o TB č. TB60V6D.
#9
Publikováno 13 srpen 2014 - 20:04
Uz jsem chtel psat, ze tam vidim cizi presun.
Napis prosim v cem byl teda problem, at jsme priste chytrejsi...
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů