Stator ma v podstate dve mista, kterych se toto dotyka. Jedna vec je zpracovani a druha zobrazeni. Umyslne jsou dusledne tyto veci od sebe oddelne v celem Statoru.
Zpracovani dat je veci zdrojovych kodu a pokud je treba doplnit typ kese, tak se to musi udelat upravou programu. To bych uzivatelum nedoporucoval. Jedine tak si napsat vlastni modul.
Druha vec je zobrazeni. Pokud jde o ikony, tak v adresari Common jsou ini soubory, ktere mj. slouzi k prevodum na ikonky. Tam staci se podivat, jake typy kesi, velikosti, ... jsou prevadene a toho se drzet.
Napr. v souboru IconsCacheType.ini (obdoba je v IconsCacheTypeSmall.ini) je
Project A.P.E. (Alternative Primate Evolution) Cache=https://www.geocaching.com/images/wpttypes/7.gif
Project APE Cache=https://www.geocaching.com/images/wpttypes/7.gif
Tedy 2 moznosti, jak GS APE kese pojmenovava. (Proste i pro tak zakladni vec jakou je typ kese neni schopen udrzet jednotne pojmenovani!)
Pro HQ tam je
Groundspeak HQ=https://www.geocaching.com/images/wpttypes/3773.png
Toho by se bylo dobre drzet i v uprave vlastnosti kesi. Podle me by to melo stacit k tomu, aby Stator HQ kesku poznal jako dalsi typ.
Tento příspěvek byl upraven od gord: 14 září 2017 - 7:03