O600 má úplně jiný displej než můj O450. Možná ten je použitelnější. A jak jsem jen občasný řidič, kešky při cestách autem většinou nehledám. Když už, tak si to naplánuju, ale jinak jen vidím, že něco někde je, ale nedokážu u toho zastavit. Většinou když už zastavím, tak potom jdu kilometr pěšky. Radši mám kolo. A tam taky žádný držák nemám. Uklepal jsem i nosič zavazadel ze šestky kulatiny. Navigaci mám v kapse u košile a pověšenou kolem krku. Zastavím a podívám se, v případě několika kilometrů koukám na cyklopočítadlo, když je to někde u cesty, slyším pípnutí když jedu kolem.
Navigovat TOPO mapy umí, OSM taky, ale např. wanderundreitkarte navigovat neumí, i když podklady má asi taky z OSM. Záleží na tom, jak to kdo udělá, ani milimetr chybět nemusí, stačí, když se jen úseky správně nenapojí na sebe. Ale na kole nebo pěšky se pohybuju i tudy, kde routovatelné cesty nejsou, občas taky žádné cesty, tak routování skoro nepoužívám. Je nesmysl routovat cikcak po lesních cestách, když se ten les dá projít. A naopak, zcela jasné cesty, v navigaci i v terénu, končí často v kravských ohradách. A známý je případ, jak cizinci u Tábora vjeli v plné rychlosti do hromady hlíny, protože v navigaci tam už měli dálnici.