Zdravím,
měl bych dotaz na někoho znalejšího v přípravě wiga. Při tvorbě nelineární hry jsem narazil na problém, u kterého mi není moc jasný jeho důvod. I přes existenci příkazu nastav: zóna.aktivní=nepravda zůstává při spuštění hry v emulátoru zóna aktivní. Toť v kostce, teď se to pokusím rozepsat podrobněji.
Jedná se o nelineární hru, ve které musí hráč navštívit pět ze sedmi zón, aby mohl pokračovat dále. Jakmile hráč daný počet zón navštíví, je zavolána funkce obsahující úkol (viz schéma níže).
(když je samozřejmě stejně pro každou ze sedmi zón)
Nicméně, jednou mi zůstane aktivní jedna zóna, jindy dvě (vždy se však jedná o zónu/zóny, které nebyly navštíveny).
Problém jsem tedy obešel tím, že jsem ve funkci úplně vynechal když/jindy a umístil za sebe nastav: zóna.aktivní=nepravda pro každou zónu, ať už byla zóna navštívena či nikoli (viz schéma níže).
Zneaktivnění tedy proběhne pro každou zónu ať už byla předtím aktivní či nikoli.
Co mne zajímá:
1) Z jakého důvodu prvně zvolený postup nefunguje?
2) Je druhý postup možný (funkční i mimo emulátor)?
Možná se ptám zbytečně, anebo mi jen něco uniká. Vše jsem si několikrát prošel, ale mé oko žádný zádrhel nespatřilo, tak nevím...
Předem děkuji za odpověď.
K.