Přejít na obsah


Fotka

Vstup do zóny / opuštění zóny


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
5 odpovědí na toto téma

#1 Pe_Bo

Pe_Bo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 příspěvků(y)

Publikováno 26 April 2018 - 8:17

Vypozoroval jsem zajímavé chování obsluh pro vstup a opuštění zóny. V určitých situacích dochází k tomu, že obsluha pro vstup do zóny je zavolána dříve, než obsluha pro opuštění jiné zóny. Může k tomu dojít např. pokud jsou zóny blízko sebe a je špatný GPS signál (a hráč vlastně přeskočí ze zóny do zóny) nebo když hráč uloží hru uvnitř jedné zóny a obnoví ji uvnitř jiné zóny. Nesprávným pořadím volání samozřejmě může dojít ke zmatku či nehratelnosti.

 

Narazil na toto chování někdo? Jak tuto situaci řešit?

 

Nevím, jestli se takto chová jen WhereYouGo nebo je to obecnější vlastnost playerů (já jiný nemám).

 


  • 0

#2 gord

gord

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 10138 příspěvků(y)

Publikováno 26 April 2018 - 8:26

Podle me je to pri rizeni udalostmi spravne chovani - jsou to na sobe nezavisle udalosti a pokud autor na to nepamatuje (treba zony blizko u sebe a pri opusteni zony se vytvari neco, co se pouziva v nasledujici zone), muze dojit k nehratelnosti.

 

EDIT: Napada me, ze je to take jeden z duvodu, proc se doporucuje ukladat stav v dobe, kdy jsi mimo jakoukoli zonu.


Tento příspěvek byl upraven od gord: 26 April 2018 - 8:28

  • 0

MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- Combine - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)

Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)

- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)

- Náhrada GJ legálními postupy

 


#3 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1781 příspěvků(y)

Publikováno 26 April 2018 - 9:04

Jak píše Gord, tohle je vlastnost událostmi řízeného programování a platí to nejenom ve wherigu, ale všude. Pořadí, v jakém proběhnou události různých objektů, je nepredikovatelné a záleží pouze na procesoru. Nelze na to spoléhat.

 

Proto na to musí při vývoji autor myslet a pokud možno nepoužívat potenciálně nebezpečné konstrukce. Netuším, k čemu potřebuješ zrovna v tomto konkrétním případě mít něco klíčového v události při opuštění zóny, ale zkusil bych to vymyslet jinak, aby to na sobě nebylo závislé. Já třeba událost po opuštění zóny ve svém nejnovějším wigu nepoužívám vůbec a v předchozím jsem ji použil jenom párkrát a ještě většinou na nedůležité věci (např. zavrzání dveří při opuštění místnosti). Myslím, že to bez toho lze.


  • 0
„Normální je nepodvádět.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net

#4 Pe_Bo

Pe_Bo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 613 příspěvků(y)

Publikováno 26 April 2018 - 9:33

Mám věci, které smím vzít či položit v zóně. Jak jinak řídit viditelnost příkazu u věci v inventáři? Opustím zónu -> zakážu příkaz.


  • 0

#5 nalano

nalano

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 637 příspěvků(y)

Publikováno 26 April 2018 - 9:58

Zakaž příkaz i ve vstupu do jiné zóny. Jinak řečeno v události vstupu do zóny udělej nejdříve to, co se dělá při opuštění zóny.
  • 0

#6 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1781 příspěvků(y)

Publikováno 26 April 2018 - 10:04

V tomhle případě bych neřešil viditelnost příkazu. Příkazy "Vzít" a "Položit" bych u předmětu nechal viditelné pořád. Ale na začátek obsluhy příkazu bych dal test, jestli se nacházím v zóně.

 

Uvnitř zóny

  • 0
„Normální je nepodvádět.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net




2 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama