Taky mne to zaskočilo. Plugin jsem používal téměř denně a vždy bez problémů.
Zařízení: Huawei Mate 20 Pro, Android 10. Poslední verze A:Drake.
Problém se mi objevil až poté, co jsem aktualizoval A:Drake.
Po spuštění "GeoGet Sync" v A:Drake a současném spuštění GGDrake v GeoGetu je na obrazovce mobilu vpravo nahoře napsáno:
IP adresa: bez WiFi připojení.Přitom mobil je na WiFi připojen a jiné aplikace bez problémů s WiFi fungují.
Zkusmo jsem zkusil zprovoznit starší mobil a tam spárování mobilu i GeoGetu proběhlo. Na tomto mobilu je Android 6 a předchozí verze A:Drake.
Poté jsem zkusil mobil zapojit přes USB a tam se to spárovalo a data šla přenést. Ovšem kanál WiFi byl stále nefunkční.
Ještě upřesnění. Poté co v GeoGetu kliknu na tlačítko připojit, v A:Drake mi "spadne" to otevřené okno s GeoGet Sync.
v nastavení A:Drake mám synchronizaci povolenou.
Pada AD i kdyz v GgDrake nastavis pripojovani na konkretni IP adresu? Takto to pouzivam ja a problem s novou verzi AD nemam. Zacal jsem to pouzivat proto, ze vyhledani IP adresy pres multicast nebylo nijak moc spolehlive.