V poslední době se snažím nahrazovat multiny wherigem. Je to výrazně interaktivnější, slušné playery jsou jak na Androida tak na okousané jablko. Klasické Navigace Oregon .... jsem opustil a píšu už jenom pro telefony. Postupem času dělám hry jednodušší, ale doufám zábavnější. V zásadě není problém udělat z hráče "blba" obtížností hry, nebo ho uhonit spoustou úkolů. O tom to ale není - sám jsem se přesvědčil :-( . Teď jsem řešil problém, kdy potřebuji posbírat několik předmětů. Předmět je pro jednoduchost kód na štítku, a štítků je víc než požaduje hra. Požadavek je, že stejný kod nesmí být použitelný dvakrát a samozřejmě se musí identifikovat chybné zadání kódu a zadávat lze v libovolném pořadí. V příkladu je konstrukce pro tři kódy, ale lze prakticky pro libovolný počet vstupů. Proměnná POCET obsahuje počet správných zadání a je použitá kromě jiného i k opuštění celého vstupu, který volá sám sebe. Pro zkušené programátory je to nezajímavá informace, ale věřím, že začátečníkům by mohla pomoci. Soubor musíte rozbalit.
:-)