Zdravím a prosím o radu:
Ráno jsem zalogovala jednu keš a od té doby mi nejde nic zalogovat. I když log změním na FI, dole mám stále tlačítko pro odeslání logu neaktivní (to vpravo dole).
Jde s tím něco udělat?
Děkuji!
Publikováno 04 December 2023 - 10:08
Zdravím a prosím o radu:
Ráno jsem zalogovala jednu keš a od té doby mi nejde nic zalogovat. I když log změním na FI, dole mám stále tlačítko pro odeslání logu neaktivní (to vpravo dole).
Jde s tím něco udělat?
Děkuji!
Publikováno 04 December 2023 - 10:44
Tak už logovat zase jde... ach jo, co s tím pořád dělaj??
Publikováno 04 December 2023 - 12:23
Tak už logovat zase jde... ach jo, co s tím pořád dělaj??
ladi to.... viz. http://www.geocachin...ování/?p=602511
Blog o SQL v GeoGetu || Dakota10 || Android: Locus, mapy PAWS || Windows: Geoget
Publikováno 26 February 2024 - 14:52
Zdar, já mám zase jiný problém. Když dám zalogovat kešku, tak se nenačte stránka s formulářem. Zkuším Chrome a MS Edge. Výsledek stejný.
Po chvilce zkoumání ještě upřesním:
Logovací stránka na odkazu mi jde: https://www.geocachi...che/gc9tt0p/log (z mapy)
a stejná keška na odkazu: https://www.geocachi...aa-fc03cee3a1b2 (za stránky keše) se nenačte.
Máte někdo podobný problém?
Tento příspěvek byl upraven od kvapa: 26 February 2024 - 14:57
Publikováno 26 February 2024 - 19:07
z druhého odkazu je přesměrování na první, a funguje v chrome
Publikováno 05 March 2024 - 15:48
Chtěl jsem publikovat další keš a podle svého zvyku jsem chtěl připsat uvítací poznámku pro nálezce - log Write note. Jenže to nejde!!! Lze jen napsat vzkaz reviewerovi.
Publikováno 05 March 2024 - 19:32
Mě také ne, hlásí to: Něco neproběhlo v pořádku. Zůstaň na této stránce pro zachování textu logu a zkus to odeslat později.
Nedávno pomohlo logovat v jiném prohlížeči, teď už ani to ne.
Publikováno 05 March 2024 - 21:17
Mě také ne, hlásí to: Něco neproběhlo v pořádku. Zůstaň na této stránce pro zachování textu logu a zkus to odeslat později.
Nedávno pomohlo logovat v jiném prohlížeči, teď už ani to ne.
S tim mam problem uz asi mesic ci dva. Po nacteni logovaci stranky pomuze nove nacteni stranky, takova ta sipka dokolecka vlevo nahore, a teprve pote logovat. Pokud jsi uz napsal log, tak ho zkopiruj "ctl v" obnov stranku a "ctrl c" po obnovni logu, ikona found a muzes logovat. Co to zpusobuje netusim.
iGET Blackview GBL6000Pro, Android 11, a:Drake 6.08 + OSM (paws), GeoGet 2.11.8.821, GeoKuk 5.1.0, Locus Map 4
S úsměvem jde vše líp
Publikováno 07 March 2024 - 19:46
DĚKUJI za radu s novým načtením logovací stránky! Pak už opravdu logovat jde!
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů