Jak začít?
Publikováno 11 březen 2008 - 18:29
Publikováno 11 březen 2008 - 19:03
Mir napsal/a:
Jsem začátečník a chtěl bych se zeptat jaký GPS navig. by byl dobrý pro začátek?tak do 5 tis?
Začni třeba tím, že se podíváš do nějaké debaty "jakou GPS", řeší se to tu skoro pořád.
Miroslav Kolombo, k.t.
Garmin Oregon 600
N50 45.701 E015 05.508
kolombo@kolombo.cz
Publikováno 11 březen 2008 - 19:04
Publikováno 11 březen 2008 - 19:06
Publikováno 11 březen 2008 - 19:44
Mir napsal/a:
nebo jestli za tu poměrně stejnou cenu je lepší koupit PDA s GPS?
Nejlepší je hledat bez GPSky. Alespoň než zjistíš jestli tě to bere a má smysl investovat do nějaké navigace.
Publikováno 11 březen 2008 - 19:51
Publikováno 11 březen 2008 - 20:03
Mir napsal/a:
nebo jestli za tu poměrně stejnou cenu je lepší koupit PDA s GPS?
Ukaž mi, kde koupíš PDA s GPS za 2500
To, ze pisu bez diakritiky je zpusobeno anglickou klavesnici...
-----------------------------------------------------------------------
Podpis? A jak se mám jako podepsat, když tu nemám pero....
Publikováno 11 březen 2008 - 20:16
Mir napsal/a:
Dozvěděl jsem se o GeoC před týdnem a 100% vím že mě to bavit bude.
Nechci prudit, ale tohle si říká na začátku asi každý.
Záleží na tom, jaké další aktivity provozuješ a zda přístoj využiješ i jinak než při GC (jednoúčelová navigace, nebo PDA s GPS modulem a navigačním softem).
Publikováno 11 březen 2008 - 20:20
No... Já třeba na začátku tvrdil, co je to cipovinu, když kamarád šplhal po radnici a lovil nějákou cache
záleží na tom, jaké další aktivity provozuješ a zda přístoj využiješ i jinak než při GC (jednoúčelová navigace, nebo PDA s GPS modulem a navigačním softem).
A v neposlední řadě záleží, kolik jsi schopen do toho zainvestovat bez toho, aniž by tě pak mrzely ty peníze, kdyby Tě to přestalo bavit...
Publikováno 11 březen 2008 - 20:27
Bo.T.L. napsal/a:
Mir napsal/a:
Dozvěděl jsem se o GeoC před týdnem a 100% vím že mě to bavit bude.