mataludo napsal/a:
Postřeh z Oregona 300: Vše šlapalo jak mělo, do doby než jsem na motorce dorazil domu, odpojil napájení, sejmul z držáku, vypnul. Druhý den vyrazil do terénu, zapnul, Oregon se rozsvítil, začal nabíhat, pak náhle zhasl a konec. Několikrát jsem se ho ještě pokusil zapnout, vždy to samé, tak jsem ho připojil k pc, také nic, pak mě napadlo že by to mohla dělat paměťovka, tak jsem jí vyndal, Oregon naběhl jako by nic - řekl jsem si ha! Dělá to karta! Asi proto že tam mám narvaný TopoCzech2 Pro + Atlas Czech + komplet adresy celé ČR. Tak jsem kartu naformátoval a ještě než jsem jí tam vložil Oregona jsem pro jistotu vypnul a znovu zapnul a.... nenaběhl! Tak jsem ještě zavolal pro radu do autorizovaného servisu Garminu a tam mi technik poradil současně stisknout levou horní část displeje + startovací tlačítko a držet. Tak jsem držel cca 2 minuty a nic, pan technik usoudil že je to na servis a během hodiny už byl v balíku na poště do servisu. Stalo se to 22.4.2009 a jsem zvědavý kdy ho budu mít doma.
Ještě dotaz
Můj Oregon je také v servisu. Dělal mi to samé, co tobě: při napojení na napájení z cigareťáku mi chcípl. BuĎ ani nenaběhl, nebo chcípl po pár vteřinách. Tohle prováděl jeden čas furt, pak se zase začal chovat normálně. K tomu navíc při napojení do zásuvky mi Oregon funguje pouze když motorka stojí. Při jízdě se Oregon samovolně během minuty vypíne (a je fuk, jestli na silnici nebo v lese) a není možné jej vůbec používat (lze to pouze když jede na baterky). Kábl je origo, zásuvka je kvalitní.
Jsem zvědavá na výsledek záruční opravy. Mám obavu, že na ty otřesy při jízdě v terénu USB port není stavěný a možná není vůbec stavěný na používání napájení přes zásuvku. Asi jsem při výběru GPS vhodné na motorku sáhla vedle