OREGON 300-rozbitý display
#1
Publikováno 23 leden 2009 - 13:46
#2
Publikováno 23 leden 2009 - 13:57
#3
Publikováno 23 leden 2009 - 13:59
#4
Publikováno 23 leden 2009 - 14:20
kapsa napsal/a:
Tak to je teda narez. Zkus jeste kontaktovat primo Garmin nebo jinou opravnu.
Jinou opravnu ? A kterou, prosím Tě...? V ČR je jediná, a to Picodas v Praze. Sem se posílá všechno...
#5
Publikováno 23 leden 2009 - 14:43
#6
Publikováno 23 leden 2009 - 16:04
#7
Publikováno 23 leden 2009 - 16:23
Zkus kontaktovat anglicke zastoupeni Garminu. Picodas je proste Picodas. Nemaji ani primy kontakt s koncovym uzivatelem:(.
http://www.garmin.co...site/uk/contact
#8
Publikováno 23 leden 2009 - 16:24
#9
Publikováno 23 leden 2009 - 16:26
#10
Publikováno 23 leden 2009 - 16:42
bertlak napsal/a:
to:krutizlab
Zkus kontaktovat anglicke zastoupeni Garminu. Picodas je proste Picodas. Nemaji ani primy kontakt s koncovym uzivatelem:(.
http://www.garmin.co...site/uk/contact
Díky, to také udělám, už smolím něco rozhořčeného.
#11
Publikováno 23 leden 2009 - 16:49
honzahais napsal/a:
Hm to sou ty novinky nic to nevidrzi , poridte si poradnou GPS map 60 mi spadla dokece z 1,5 m displejem na spicaty sutrák a az na jedu malou rýhu vse OK;)
Moc Ti děkuji za nabídku, ale určitě zůstanu u Oregána, nedám na něj dopustit. To, že jsem ho zmastil, byla moje vina. Chtěl jsem pouze poukázat na to, že když se stane problém, který není z nějakého důvodu zaškatulkován,nota bene, to se může stát každému,tak koncový zakázník utře nos. Zdá se mne, že Picodas řeší, možná jen softwarové problémy, kdo ví.:@:@
#12
Publikováno 23 leden 2009 - 17:24
krutizlab napsal/a:
honzahais napsal/a:
Hm to sou ty novinky nic to nevidrzi , poridte si poradnou GPS map 60 mi spadla dokece z 1,5 m displejem na spicaty sutrák a az na jedu malou rýhu vse OK;)
Moc Ti děkuji za nabídku, ale určitě zůstanu u Oregána, nedám na něj dopustit. To, že jsem ho zmastil, byla moje vina. Chtěl jsem pouze poukázat na to, že když se stane problém, který není z nějakého důvodu zaškatulkován,nota bene, to se může stát každému,tak koncový zakázník utře nos. Zdá se mne, že Picodas řeší, možná jen softwarové problémy, kdo ví.:@:@
No, pamatuju, že když jsem řešil problémy s Vistou, tak to prostě nejde rozebrat a složit a zachovat vodotěsnost :-(
Takže jsem měnil, se slevou, za 60CSx.
Miroslav Kolombo, k.t.
Garmin Oregon 600
N50 45.701 E015 05.508
ICQ: 343-044-770
kolombo@kolombo.cz
#13
Publikováno 23 leden 2009 - 18:49
#14
Publikováno 23 leden 2009 - 22:27
#15
Publikováno 23 leden 2009 - 22:47
Garmin Oregon 300 + Topo Czech 2 PRO, případně HTC Touch HD
#16
Publikováno 23 leden 2009 - 23:25
#17
Publikováno 24 leden 2009 - 16:16
#18
Publikováno 24 leden 2009 - 18:12
Jarous1 napsal/a:
Asi tak, Picodas se s koncovými zákazníky skoro vůbec nebaví :@ Je pár jedinců, kteří je ukecali na přijmutí GPS do opravy bez zprostředkujícího mezičlánku, ale i já sám mám zkušenost, že mne vehementně odkázali na "mého prodejce"... Dokonce se záruční oprávněnou opravou...
Ale to ze se Picodas s koncovym zakaznikem nebavi neni nutne brat jako negativum. On koncovemu zakazniku zadnou zaruku neposkytuje. Zaruku poskytuje koncovy prodejce a ten to ma smluvne osetrene s Picodasem. Takze spis se to da brat tak, ze nekdy je Picodas hodnej a s koncovym zakaznikem se bavi
Garmin Oregon 300 + Topo Czech 2 PRO, případně HTC Touch HD
#19
Publikováno 30 leden 2009 - 19:05
#20
Publikováno 22 srpen 2009 - 19:07
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů